Oh wat mogen wij ons gelukkig prijzen met onze dochter. Die is morgen 8 weken en ze slaapt al sinds 1,5 week door (22-7)! Lijkt mij ook wel veel voeding hoor!
Mijn jongste begint nu door te slapen (hoop ik), hij is 20 maanden. Het doorslapen heeft niks met eten te maken is hier de ervaring!
Herkenbaar. Vorige nacht ging het redelijk en kwam hij pas om 2.30 uur (overigens na fles om 22.30) en afgelopen nacht was het weer een drama. Toen maar bij ons in bed genomen en dan slaapt hij wel gewoon van 2 tot 7 zo goed als door. Ik wil hem eigenlijk in de nacht niet bij ons in bed, maar als je tot 2 uur zo ongeveer elk kwartier naar hem toe moet, ga je snel overstag.
Mijn zoontje wordt volgende week 7 maandjes en hij slaapt ook nog niet door, een maandje terug sliep hij wel heerlijk door dat duurde maar 2 weken. Nu komt hij weer een keer voor de voeding en soms wel 2 keer. Ik krijg hem dat ook niet meer stil zonder dat hij een flesje krijgt. Achja er komt vast een dag dat hij zal doorslapen, maar vond die 2 weken wel erg fijn
Lijkt mij heel normaal voor die leeftijd. Daarnaast heeft hij ook nog eens bronchitis... Mijn dochter krijgt bv en soms de laatste fles afgekolfd (zodat ik zie hoeveel ze heeft gedronken) maar dan vind ik jouw flessen ook best veel en dat in combinatie met pap. (Hier ook eens papfles geprobeerd savons maar averevhts effecht ) Ik zou lekker in zn ritme meegaan. Doorslapen kun je niet afdwingen, dus ik zou het lekker "loslaten". P.s. Geloof niet altijd en iedereen waarvan de kinderen perfect doorslapen
Inderdaad ! Niks mis met een fles van 210/7 hoor. Hier trouwens ook nog niet door slapen. Ze sliep daarom steeds bij ons in bed ze raakte in de avond/nacht vaak overstuur. Nu slaapt ze groot en deels in haar eigen bes die naast mijn kant staat en huilt ze nog vaak. Maar als ze mn handje vast heeft is het oke. Voor voeding kwam ze tot 7 a 8 mnd nog 1 keer. Dus dat is gelukkig voorbij. Fles zou ik nogmaals niet verkleinen (nouja wel naar 180/6 dan) en rijstebloempap eruit halen. Vaak krijgen baby's echt last van hun darmpjes. Hier gelukkig alleen harde ontlasting ervan (en geen last). Sinds ik over ben op andere bambix is dr ontlasting weer normaal.
Dat is helaas geen garantie op altijd doorslapen. Mijn dochter sliep perfect door van 7 weken oud tot 4,5 maand, en sindsdien niet meer. Ze is nu 7,5 maand... Dus geniet ervan dat ze nu doorslaapt! En hopelijk blijft ze dat doen.
Dat TS dat advies krijgt, betekent toch niet automatisch dat het voor elk kind te veel is? Niemand toch die zegt dat jij het niet moet doen? Relax! Teveel voeding vlak voor het slapen gaan kan voor problemen zorgen, maar dat hoeft niet. Maar aangezien het wel kan, zou TS dus kunnen proberen of een kleinere fles of een fles zonder rijstebloem beter gaat. Maar daarmee is beslist niet gezegd dat geen enkele baby zulke grote flessen en/of rijstebloem zou moeten krijgen
Mijn dochter slaapt ook vaak niet door nog. Heeft ze wel gedaan, van 4 weken tot 6 maanden ofzo. Maar och, gaat vast vanzelf weer over
Pfaff mijn zoontje is 14 maanden en wordt gemiddeld ook nog 1 X wakker... Dus heb geduld want het kan nog wel ff duren;/)
Oja mijn zoontje sliep ook met 7 weken door, tot hij 6 of 7 maanden was.... Toen kwam hij elke nacht weer. Dus voor de meiden met baby's die doorslapen geniet ervan en hopelijk blijft het zo maar het hoeft dus niet!
Heel normaal, en geloof al die hallelujaverhalen niet zo als je hier op het forum kijkt heb je toch heel veel herkenning. Mijn dochter (bv) sliep vanaf 12 weken door tot 6,5 maand, echt klokjerond. Vanaf die tijd werd ze weer elke nacht wakker voor een nachtvoeding,en soms voor 2, 3 of 4. Heel frappant, maar op de dag van haar verjaardag maakte ze dus weer een lange nacht, en dat is zo gebleven. Ze slaapt nu van 19.30 tot 6 uur ongeveer, en soms langer.
hij krijgt 200 cc water en 6 schepjes poeder. zag verkeerd op de flesje oeps.maar er zijn dus nog meer baby s die nog door slapen.
Onze dochter slaapt sinds 8 weken door van 23:30uur tot 9:30uur, afgelopen nacht was ze ineens om 3:35uur wakker, denk dat ze gedroomd had of zo....we zullen zien wat ze vannacht doet. Ze krijgt 5 flessen van 180/6 (4 schepjes forte en 2 schepjes normale voeding). Ze krijgt verder alleen maar schepjes poeder melk en geen rijstebloem erin of zo, en daar slaapt ze prima op door de hele nacht.
ik las ook in een ander topic dat je dacht niet genoeg melk te hebben denk dat het dan daardoor komt. je zegt ook dat je geen kv kan geven ivm vermoeden kma, hier is ook gewoon melk voor te koop hoor. ik kwam er ook pas na de bv achter dat mika dat had(kma ) ik had net zulke drama nachten als jou. met de nieuwe melk sliep hij gelijk door.
Hier drama dagen en nachten toen ik bv gaf ik had werkelijk niet genoeg (ik was ook non stop ongesteld). Met flesjes na de bv ging het veel beter en de nachten ook. Ze kwam overdag om de 2u en in de nacht om de 3u geloof ik met flesjes. (Avond, nacht en begin ochtend alleen bv). Op alleen bv kwam ze overdag om de 1,5 uur en zat ik rustig een uur. Dus had een half uur "rust". Ik zou dieet voeding halen 2jees en je eigen dieeet dan aanpassen *als je dat nog niet had gedaan) en als het echt kma is schrijft de ha wel een receptbrief uit.
natuurlijk heb ik mijn voeding aangepast, zou wat moois zijn! inmiddels heeft ze weer helemaal genoeg aan mn voeding, drinkt zellfsniet helemaal leeg dus daar ligt het nu niet aan. En natuurlijk is er voeding voor haar maar de gewone HA voeding reageert ze ook op (heb ik zelf gedronken) en andere soort zag ik niet bij de supermark. Maar ik wil helemaal niet stoppen, ik keek voor de zekerheid. deze nacht ging al beter, ze is ook verkouden weer. En als ik voed drinkt ze hooguit 10 minuten dus gelukkkig geen lange sessies als ze zo vaak drinkt.