nog niet doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Keyano, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat ik nog niet helemaal uit je verhaal opmaak, is of je als hij 's nachts wakker wordt, hem ook voedt. Ik heb dat ook 6 weken gedaan, tot ik besloot hem overdag 6 voedingen van 150 cc te geven en 's nachts gewoon niet meer. Als hij dan wakker werd, gaven we hem een speentje en troosten hem, maar hij keerg geen voeding. Na twee nachten begreep ik al dat hij niet wakker werd voor voeding, want daar vroeg hij niet om.

Toen zijn we het troosten gaan afbouwen. Niet meer uit bedje halen, etc. Nu hoeven we alleen nog maar 1x per nacht zijn speentje aan te bieden, en soms geeft hij alleen 2/3 kreetjes. Vorige week sliep hij zelfs 3 hele nachten door.

Wij zijn op de goede weg, maar hebben dus nog steeds onderbroken nachten hoor. Niks aan te doen. Ben het eens met dirksmama: ze moeten er lichamelijk aan toe zijn.

Maar je kunt dus wel proberen geen voeding meer te geven en dan overdag genoeg. Wij slapen daardoor weer binnen 5 minuten, omdat 1 van ons alleen maar even zijn speentje hoeft aan te bieden. Daar wen je snel aan.

Succes!

2. ik heb wel dat hij lang door slaapt allen als hij om 8 uur de fles krijgt dan slaapt hij tot 3 uur

maar als ik hem er om 12 uur uit zal halen voor zijn fles dan komt hij gewoon om 4 uur weer dan slaapt hij niet zo lang door

3. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hier ook een mama die er vaak s'nachts nog uit moet. Hij is inmiddels 10 maanden. Elke keer dan is het wel wat anders, tandjes, verkoudheid enz enz. Het is erg vermoeiend, probeer overdag als hij slaapt even te gaan liggen. Of misschien de kleine laten logeren zodat je een nachtje bij kan tanken?

Succes!

4. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    @ Bella: dat is hier ook zo hoor, nadat Daan van de week 3 nachten tot kwart over 5 had "uitgeslapen" heeft ie de laatste 2 nachten ons weer heerlijk wakker gehouden ;) .

Nah ja, we hebben nu eenmaal kindjes die wakker zijn, pech!Ze zijn wel lief :whistle:

5. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    @ Emmaatje, jaaa zo herkenbaar he! het is 2 nachten goed gegaan, Lucas heeft geslapen tot half 6! nou we waren super blij, maar afgelopen nacht was het weer raak, hij was om half 2 klaar wakker, ik kreeg hem niet meer in slaap... we hebben hem maar weer een flesje melk gegeven :( . Toen heeft hij geslapen tot 6 uur.
    Maar je hebt gelijk ze zijn super lief, we moeten hier gewoon doorheen. Niks aan te doen.

Deel Deze Pagina