Want eindelijk na 2,5 jaar proberen en twee miskramen verder, lijkt het nu gewoon wel goed te gaan!! Vandaag ben ik 12 weken zwanger en heb ik gewoon het eerste trimester al gehad, wat bizar en bijzonder tegelijk! Ik kan het nauwelijks geloven. Gisteren voor het eerst de angelsound geprobeerd en ja hoor, vrijwel direct het hartje gevonden! #inlove Eindelijk komt onze droom uit!! En voor de meiden die ook aan het wachten zijn: jullie tijd komt ook, linksom of rechtsom. Als geen ander weet ik wat een moeilijke weg het soms (of vaak!) kan zijn. Zet em op en houd vertrouwen!
Wauw wat een mooi bericht. Gefeliciteerd! Ik hoop over een paar weken ook zo blij te mogen zeggen dat alles (nog steeds) goed is
Dank je wel voor de reacties! Mamima ik zal heel hard voor je duimen! Jammer he dat zwanger zijn niet meer echt genieten is de eerste weken na de miskramen.. En dan heb je er ook nog één verloren met 12 weken Dat verwacht je gewoon niet meer als je het eerste trimester net voorbij bent. Ik wens jou een hele goede zwangerschap toe! Samen gaan we voor een baby in 2015 Andere dames ook gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en Adriana 85 hopelijk voor jullie ook gauw een mooie positieve test! Marieke502 nog twee weken en jullie gaan er ook weer voor, succes! Spannende tijd weer!
Gefeliciteerd! Heerlijk om na alle 'ellende' nu eindelijk eens lekker te kunnen genieten! Veel geluk ♡