hallo meiden ik en mijn vriend zouden deze zaterdag eens een dagje uit willen met ons kindje van 18 maand nu gingen wij tot voor kort altijd es naar de zee, maar we willen nu wel es iets anders zelf dachten we eerst aan plosaland de panne, maar ik denk niet datie al zoveel heeft aan een pretpark verder dachten we aan de zoo, maar ja heeft er nog iemand ideeen? thanx!
dierentuin, park, speeltuin (dat laatste is nu een beetje te koud, zo'n glijbaan is natuurlijk helemaal niks nu - overdekte speeltuin kan wel maar dan niet als het erg druk is), kinderboerderij. ik heb meestal de voorkeur om naar buiten te gaan, behalve als het qua weer écht niet kan.
Dierentuin is hier altijd wel een succes, hoewel ik zeker weet dat ze niet door heeft welk dier ze nu weer aanstaart haha. OF de kinderboerderij, ook altijd leuk.
ik lees dat je van west vlaanderen bent? anders is er hier in de buurt in Ingelmunster een park aviflora, daar is dierentuin en grote speeltuin en als ik me niet vergis ook indoor speeltuin... anders evtl. gaan zwemmen?
he ja, een indoorspeelplein!! es opzoeken en aviflora nog nooit van gehopord we zullen es opzoeken thanx meiden