ongesteldheidskrampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MysteriousG, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hallo,

Ik ben 4 weken en 5 dagen zwanger en heb al sinds één dag voor mijn nod bijna elke dag een paar keer voor een paar minuten extreme ongesteldheidskrampen (in onderbuik, rug en benen), vooral in mijn onderbuik. Soms voel ik een enorme druk onderaan mijn buik waardoor ik vaker op een dag (tot zelfs 4 keer) moet poepen.

Ik begin hier erg onzeker van te worden en maak me zorgen of alles wel goed af zal lopen.. dit is trouwens mijn eerste zwangerschap.

Is dit normaal? En/of kan ik hier iets tegen doen?

Ook heb ik t vaak koud. Kan het geen kwaad om met mijn benen op een electrische deken te zitten?

Alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dat is wel flinke pijn zeg. Het kan dat het groeien van de baarmoeder zoveel pijn doet bij je. het kan ook darmkramp zijn, door de zwangerschapshormonen gaan je darmen hele anders functioneren, dat kan enorme kramp en pijn geven.
    Een elektrische deken kan absoluut geen kwaad, lekker doen!
    Als de krampen gepaard gaan met bloedverlies kan het misgaan. Blijf je erg veel pijn houden neem dan contact op met je huisarts of verloskundige.

Mirjam

Deel Deze Pagina