nog niet getest

Discussion in 'Zwanger worden' started by linda1984, Jul 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda1984

linda1984 Niet meer actief

hoi hoi allemaal,

ik ben vier dagen overtijd maar heb nog niet getest omdat ik al bijna een week het gevoel heb dat ik ongi moet worden.
    wel ben ik iets misselijk en heb zere (.)(.)
    wat moet ik nu doen testen of nog een paar dagen wachten?

liefs linda

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik zou wel een test doen hoor, ongisymptomen lijken erg op zss-symptomen ;) Succes!

3. linda1984

ik heb de testen in huis, kan dat straks of is smorgens toch beter?

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ligt er aan of je snel HCG aanmaakt. Ik heb 2 dagen NA nod eind van de middag getest en was erg duidelijk hoor! Ik zou het gewoon proberen ;)
    Als ie negatief is nog 2 a 3 dagen wachten en dan weer opnieuw proberen.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Yup gewoon ff een paar uur niet plassen en dan de test doen...en anders morgenochtend...suc6!

6. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik zou ook een test doen hoor, als je zeker bent dat je al 4 dagen overtijd bent, zou je toch al iets moeten zien indien je zwanger bent!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    testen :)
    laat je het weten ?

8. linda1984

hallo,

ik heb gister getest. de eerste gaf een hele dunne streep aan :) een clear blue test waar een plusje in komt te staan, maar omdat ie zo dun was heb ik er s avonds nog een gedaan. waar op komt te staan zwanger/ niet zwanger en daar kwam niet zwanger uit :cry:

mijn vriendin heeft de eerste ook gezien en feliciteerde mij gelijk. heb haar ook gesproken over de tweede en ze zei dat ik zondag even opnieuw moet gaan testen.

misschien was het toch nog te vroeg om te testen of komt het door dat het zo laat op de dag was. voor die tweede test dan.

liefs linda

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Als het goed is, moet dat niet uitmaken, maar als je zondag nog niks ziet, dan zou ik gewoon nog een test doen.
    Zit in hetzelfde pakketje, haha, Zelfde NOD bijna en ook nog steeds niet ongi, heb woensdag een predictor gebruikt, maar was nega en hoorde hier dat die veel hcg nodig heeft, dus zondag ga ik het nog eens doen met een ander merk.

Succes, ik hoop dat je 1e test klopt!

10. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    hoi ik ben ook een paar dagen overtijd, net getest: negatief. als ik het volgende nog niet ben geworden, gooi ik er dan nog maar een testje tegen aan.Voorlopig maar weer afwachten dus.

groetjes marlin

11. linda1984

heeft de clear blue ook veel hcg nodig dan?

ik heb de gewone hier nog liggen en nog eentje met de uitslag in tekst.
    anders moet ik ook maar kijken voor een ander merk.

heb net nog even gekeken naar mn eerste test van gister en er zit echt wel een streep, maar waarom die tweede dan neg. was.
    oh dat wachten.......

liefs linda

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    hai linda,
    heb je geen foto van je test? dan kunnen we even meekijken ;)

13. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    volgens mij hebben die digitale (waar zwanger/niet zwanger op komt te staan) veel meer HCG nodig. Dus ik denk echt dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je nog wel ff een andere test wil doen voor de zekerheid, maar ik denk dat ik de uitslag al weet ;)

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    digitale heeft meer hcg nodig, dus gefeliciteerd!
    Anders haal je morgen ff een apothekerstest..

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb 5 dagen voor mijn nod getest met mat care...een inie minie dun streepje was daar maar zichtbaar maar clear blue digitaal zei toch echt zwanger....ik zou toch nog een keertje testen voordat je ervanuit gaat dat je zwanger bent...
    Zoveel HCG heeft de clear blue niet meer nodig dan een andere test!

Sorry als ik je hoop vergooi :rolleyes:
    Ik hoop van harte dat je snel een posi test hebt :D

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik hoor toch erg vaak hier dat de digi niet zwanger aangeeft en andere testen wel zwanger...

Share This Page