ik vraag me dus af hoe is dat moeders? 2 kindjes met het slapengaan word jou kindje wakker als de baby huilt???? hoe krijg je ze stil als ze allebei huilen ??? gewoon vraag ik me weleens af
Hier altijd gewoon om de beurt op bed gedaan. Dus eerst nr.1 en dan nr.2 en nu met nr.3 erbij nog precies hetzelfde want ze gaat pas naar bed als wij zelf ook gaan. Ik deed het met de eerste twee altijd dat ik met beide naar boven ging, dan ieder in het bedje legde. Dan ging ik naar de ene toe die ik helemaal 'bed-klaar' maakte en erin stopte en die ging dan slapen, en dan naar de tweede om precies hetzelfde te doen. Nu met de derde erbij is het nog hetzelfde maar gaat ze om dezelfde tijd als broer en zus dan word zij als eerst in bed gelegd, maar als laatst 'bed-klaar' gemaakt want tussendoor doen we de andere 2 en dan zij pas . Wakker worden van elkaar hebben de oudste twee eigenlijk nooit gedaan, terwijl ze toch 6mnd bij elkaar op de kamer hebben geslapen. Maar eigenlijk waren wij altijd al bij ze voordat ze gingen huilen gezien huilen eigenlijk gewoon betekend dat je de eerste honger gemist hebt en het nu echt nodig is ! Ook zijn de oudste 2 nooit wakker geworden van de derde. Zij slaapt nog bij ons op de kamer en huilt snachts nooit. Mocht ze toch een keer ergens van schrikken ofzo en gaan huilen, denk ik niet dat de oudste 2 er wakker van zullen worden, gezien ze dat van elkaar ook niet werden/worden. Hoop dat je zo een beetje een bruikbaar antwoord hebt ! Liefs, Hanneke!
eh Hanneke ze huilen niet alleen als ze honger hebben he. Kan me voorstellen dat als een baby tandjes krijgt of naar gedroomt heeft en daardoor snachts huilt je dat niet altijd voor kunt zijn
Mijn vriend verzorgt 's avonds ons zoontje en ik ondertussen ons dochtertje en dan brengt hij hem na bed en ik haar.. Als onze dochter 's nachts huilt slaapt onze zoon er gewoon doorheen..
Uhm.. Mn oudste is al 9 ( 8 ) toen Noof werd geboren, en hij word/werd wel eens wakker van haar, maar draait zich om en slaapt weer verder. Het is bij ons boven ook super gehorig.
hey bedankt voor de fijne anwoorden! ik hoor echt van veel moeders dat hun kindjes niet wakker worden van elkaar! wat een geluk..maar goed ook,,onze meid word wel wakker als wij bijv laat naar boven komen,,, maar goed ze gaat dan ook niet huilen ,dus echt last ervan heeft ze ook niet,wij hebben nogal een oud huisje en is best gehoorig,,
Een baby die naar gedroomt heeft? Bij ons nog nooit. Oke nu ze wat ouder zijn soms wel, maar dan nog niet tot ze gaan huilen want dan maken ze van te voren al wel geluidjes en gaan we even bij ze kijken. Met het krijgen van tandjes hebben ze hier ook nooit gehuild, dus ook zeker niet snachts (oudste twee dan, want de jongste heeft nog geen tandjes). En huilen omdat ze honger hebben hoort dus ook niet (er zijn al veel eerder signalen die je van je kindje krijgt), wat hier dus ook maar zeer zelden gebeurd is, als het was was het overdag dan omdat ik net de ene aan het voeden/verschonen was en dan de andere toch nog maar heel even moest wachten, maar hier zeker snachts niet. Maar zo is ieder kind dus ook weer anders natuurlijk.