hoe meer engergie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door elsie22, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoe kan je meer engergie krijgen?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat hangt er een beetje vanaf, waardoor je minder energie hebt....

-door je ijzergehalte op te krikken
    -door meer te rusten
    -of juist door weer meer te gaan bewegen
    -door te proberen een regelmaat te vinden
    -door goed te eten en drinken
    -eventueel door wat extra vitaminen te nemen
    -of gewoon door het nog even de tijd te geven...

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn ijzergehalte is goed dat heb ik laten controleren, verder eet en drink ik goed, ga s'middags als de kleine slaapt ook slapen/rusten. probeer nu wel elke dag een stukje te lopen, vorige week was het zo'n rotweer dat dat niet ging.
    heb er aan gedacht om een hometrainer te kopen zodat ik daar ook op kan trainen om weer meer conditie te krijgen.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zoals hierboven al gezegd: het ligt aan de oorzaak van jouw gebrek aan energie.

Ik denk dat regelmaat heel belangrijk is. Zoveel mogelijk op de zelfde tijd naar bed en op dezelfde tijd opstaan. Dus niet in het weekend ineens heel laat naar bed en laat opstaan. Zorg dat je ook door de week genoeg slaap krijgt en probeer het niet in het weekend in te halen.

Verder is gezond eten en geregeld bewegen natuurlijk erg belangrijk. Zorg ook dat je voldoende zonlicht en buitenlucht krijgt!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja regelmaat is voor mij en voor de kleine belangrijk.
    verder neem ik s'morgens een vitaminepilletje en heb ik een vitamine c bruistablet om te drinken en verder gewoon fruit en gezond eten.
    nu moet ik s'nachts ook nog uit om mijn zoontje zijn speen te geven dus dan ben je toch even wakker.

Deel Deze Pagina