Zwangerschapsstriemen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door babydior, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydior

babydior Nieuw lid

22 jun 2010
    4
    0
    0
    Beste dames,

Wie heeft er ook last van zwangerschapsstriemen? Ik ben momenteel bijna 40 weken zwanger en vanaf het moment dat ik wist (6 wkn) dat ik zwanger was heb ik Bio oil gebruikt tot ongeveer een maand geleden. Ik smeerde me buikje en de rest 2x per dag en soms wel 3x per dag maar het heeft niet geholpen! :xDaar heb ik me dus zwaar in vergist.
    Wie heeft er ervaring met TriLASTIN-SR? Ik lees allemaal positieve verkooppraatje, maar vraag me af of het wel echt werkt. Ik wil straks graag van deze striemen af en gewoon weer in bikini op het strand liggen of aan het zwembad. Als er dames zijn die ze op een of andere manier hebben later verwijderen dan hoor ik dar graag. Misschien kan ik dat ook proberen.

Alvast bedankt!

Babydior

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De striemen worden straks dunner en een stuk lichter van kleur, zodat ze minder opvallen. Maar helemaal verdwijnen doen ze helaas nooit meer.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Jammer genoeg kun je dit nooit voorkomen met welke zalf dan ook :(
    Je huid scheurd gewoon onder je vel kapot doordat het zo uitrekt. Op een duur vervagen ze wel hoor en dan zie je ze niet goed meer. Ik zou zelf geen middeltjes gaan kopen omdat het gewoon niet helpt.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

je komt er nooit meer vanaf. zo worden lichter tot wit aan toe. maar er vanaf kom je niet meer.

je kunt alleslij dure dingen kopen. die kunnen het mischien sneller laten vervagen maar weg gaan ze er nie mee

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Begreep van Bio oil wel dat het snelle vervaagd maar weg gaat het idd. nooit meer.

Ben ook begonnen met bio oil en merk wel dat de rode kleur wat sneller lichter word.
    Ach het duurt nog zo lang voordat we weer in bikini kunnen dan zijn ze vast wel lichter.
    Je moet het maar zo bekijken. Je ligt er met je kleine dus iedereen weet meteen waar die strai vandaan komt.
    Ik heb ook mijn hele buik tot mijn navel er onder.
    Nou jammer dan. Je hebt er wat moois voor terug gekregen toch?????

6. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik ben helaas net een zebrapad. Nu 10 maanden na de bevalling zijn ze niet meer paars/rood, maar nog steeds duidelijk aanwezig helaas! zal wel nooit meer weggaan helaas. Ach mijn buik is toch niet bikiniwaardig ook niet zonder strepen en ik probeer me er maar wat bij neer te leggen. is niet makkelijk maar ach.

Deel Deze Pagina