Hallo, de laatste twee dagen verlies ik sliertjes slijm, helder en de structuur van gelatine, dus geen gewoon verlies. Watmag ditwel wezen?
Hallo, bedankt voor hetantwoord, maar het is geen prop hoor, het zijn sliertjes...of is dat hetzelfde? Moet dat dan niet roze zijn ofzo? Hoelang duurde het dan eer jullie bevallen zijn? liefs
Nee bij mij was het ook geen prop, maar echt slierten. En was helemaal helder, niets van roze of bloed in ofzo. En het duurde toen nog maar een paar dagen voordat ik beviel.
ja was bij mij ook zo dat is inderdaad de "slijmprop" ook al zijn het sliertjes en geen prop haha en duurde bij mij toen ook nog maar n paar dagen voordat het begon...
ik ben de slijmprop wel in 1x verloren en dan is het echt een grote prop een beetje bloederig ook enzo..maar daarna verloor ik ook nog restjes ervan en dat waren dus die sliertjes.. maar zoals je ziet ben ik nog steeds niet bevallen dus het wil niet altijd wat zeggen...vaak is de slijmprop (vooral als je nog niet rond de uitgerekende datum zit) in 2 weken weer opnieuw aangegroeid..
Hmm, als ik dat zo lees zou ik denken dat ik mn slijmprop aan het verliezen ben, verlies nu sinds 2 dagen allemaal sliertjes en propjes, maar dus helemaal helder en geen bloed erdoor. Maar ik dacht dus eigenlijk dat er persé bloed bij moest zitten dat het anders niet je slijmprop is?
@kiezeltje: volgensmij zit er vaak wel bloed bij maar hoeft het niet per se zo te zijn...zou goed kunnen dat het idd je slijmprop is..
niet teveel hoop krijgen hoor meiden...ik heb m ook in mn 39e week verloren maar er heeft geen bevalling op gevolgd helaas...ik hoopte er ook heel erg op en was daarna heel teleurgesteld..
ik begrijp niet dat jullie dokter je zo lang overtijd laat gaan, te vroeg is niet goed maar te laat...
Hier in Belgie gaan ze alvast wél over tot inleiden hoor na 40 weken,enkele dagen wachten ze wel maar zeker geen twee weken. Dat is natuurlijk enkel als je dat zelf wil, als je graag 2weken langer rondloopt kan niemand je natuurlijk verplichten te bevallen he. Keizersnedes worden hier ook bijna standaard gedaan op 38 weken.
B*llshit, ze hebben mij 12 dagen over tijd laten lopen, toen begon het nog vanzelf, anders zou het met 13 dagen overtijd gehaald worden. Ook in Belgie ja
wat een mooie taal voor een aanstaande mama. Mijn dokter vindt het in ieder geval niet nodig zo lang te wachten, gelukkig maar...Veel moed aan diegenen die zo lang moeten wachten, geduld wordt beloond zeggen ze. Ik kan niet wachten tot het zover is, kan bijna niet meer lopen en sta stokstijf van het vocht... Groetjes
ik heb er echt nog nooit van gehoord dat ze bij 40 weken al gingen inleiden...sterker nog, mijn VK zei dat de piek van geboortes van 1e kindjes bij 40w5d lag dus dan zouden er niet zo superveel spontane bevallingen meer zijn maar hoe superzat ik het ook ben, ik zou liever niet ingeleid worden bij 40 weken hoor, lijkt me ook niet echt fijn voor het kindje, die heeft vast een reden dat ie er nog niet uitwil ik geef m liever een kans om lekker zelf te komen
aanstaande mama? Ik geloof dat ik al 2 kinderen heb en daar blijft het ook bij. Een kindje komt vanzelf als het er klaar voor is, heb geduld, je zal het straks zeker nog nodig hebben.
Wel erg offtopic dames. Ik vraag me nog steeds af: is het nu wel of niet de slijmprop als er geen bloed bij zit?