hoi hoi wie heeft dit ook of gehad rond 37 weken nog niet ingedaald moet naar het ziekenhuis om te kijken waarom het kindje nog niet is ingedaald. liefs mij
Ik ben nu zwanger van nr 2 en zoals je ziet nog 3 dagen voordat er 40 weken voorbij zijn..bij mij zit het koppie nog steeds boven het bekken en ik heb het gevraagd aan de verloskundige en die vertelde dat dit tijdens de bevalling nog kan gebeuren! Ik weet niet of het bij jou nog helemaal niet aan het zakken is natuurlijk, maar ik heb er hier vertrouwen in dat het goed komt! Karin
hoi hoi ja ik heb ook gehoord dat je bij de 2e niet ingedaald hoeft te zijn dat kan ook nog met de bevalling zelf komen. nu weet ik dus niet als dat met het 1e kindje het geval kan zijn. liefs mij
Als het koppie maar naar beneden ligt toch, dat is het belangrijkste. Indalen kan idd nog vlak voor de bevalling...
HI, Mijn zoontje was ook helemaal niet ingedaald... de verloskundige die ik toen had vond het ook niet nodig om verder te onderzoeken waar dit door kwam... haar mening: we zien tzt wel of het kind past..... Mijn zoontje lag wel al vanaf 26 weken met het hoofdje naar beneden...
Hier ook nog niet ingedaald. Sterker nog; vorige week lag het wel vast in mijn bekken (klein stukje) en vandaag niet meer . Maar dit is de tweede en dan dalen ze vaak pas in bij de bevalling. De vk maakte zich daarom geen zorgen. Bij een eerste willen ze wel graag dat het ingedaald is. Maar het zal toch wel vaker voorkomen dat dat pas wat later gebeurd. Lekker laten kijken in het ziekenhuis wat er is. Hopelijk word je dan gerustgesteld.
hoi hoi ja gelukkig ligt het hoofdje wel naar beneden. al vanaf week 27 voor zover ik weet. we wachten gewoon ff af liefs mij