Hallo dames Gaat iedere zwangere vrouw vocht vast houden : En zo ja vanaf welke week gebeurd dat dan, of verschild dat bij iedere zwangerschap : Tot nu toe hou ik nog geen vocht vast O maar dat kan als nog komen : En vocht verlies je toch ook meteen weer na de geboorte of niet : Hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven. Liefs Starry
Niet iedereen houdt vocht vast. Ik toevallig wel en al bij de 20 week van mijn zwangerschap. Kan geen normale schoenen meer aan. Maar sommigen krijgen pas vocht in de laatste weken. Dus het verschilt per zwangere.
Niet iedere zwangere houdt vocht vast , en de een heeft er met 15 weken last van en de ander pas met 40..tijdens de kraamtijd verlies je het meeste vocht wel doordat je dan veel moet plassen. Maar dat zal niet allemaal in één keer weg zijn hoor Hopelijk krijg jij er geen last van, want het kan behoorlijk vervelend worden
Hoi Ik heb vorige week ook voor het eerst last gehad van vocht in mijn enkels..... ik had een late dienst gedraaid en de hele dag gestaan,toen ik thuis kwam om 23:15 uur deed ik mijn schoenen uit en mijn voeten op tafel had gelegd...zij mijn vriend dat mijn sokken in mijn enkels zaten geperst.....ha ha ik mijn sokken uitgedaan en zag idd dat mijn enkels 2 x zo dik waren.
Ik zie dat je al 5 dagen overtijd bent spannend hoor, hoop dat je gauw de kleine in je armen heb liggen. Alvast succes met de bevalling.
Hallo Iedereen die zwanger is houd zeker wel iets vocht vast..Dit hoef je zelf eigenlijk niet eens zo zeer te merken..maar het zit er over het algemeen wel. Wanneer dit komt is toch echt bij allemaal verschillend. Bij de oudste had ik er al vroeg last van en ook ontzettend erg (30 kilo aangekomen) Maar bij de jongste had ik het veel later en ook veel minder erg. Het is gewoon afwachten
Ja het is inderdaad maar afwachten en je kunt er helaas niets aan doen, net zoals de extra kilo's en striemen en zo zijn er vast nog wel meer kwalen.
de vorige keer hield ik toch wel veel vocht vast (voelde ik aan mijn gewrichten), nu nog geen last van.
Ik heb er sinds een week last van, en ik vind het echt een beetje pijn doen, vooral in mijn handen.... Hoop dat ik niet 2 weken over tijd loop....
Sinds een dag of 3,4. Pijnlijke vingers. Ik kan m'n trouwring niet meer om. En ook in de enkels 's avonds als ik mijn sokken uit doe.
Hoi meiden, Ik heb de laatste paar dagen geloof ik ook vocht in mijn handen. Weet het niet zeker want het is niet heel erg duidelijk te zien maar s'nachts dan doen mijn handen en vingers ineens zo'n zeer. Alsof ze helemaal strak in het vel zitten! Ze zijn dan wel iets opgezet maar zitten niet echt kussentjes op ofzo. Zou dit ook vocht zijn? Liefs Farfan
ha ik hield met 20 weken ongeveer vocht vast en ben 23 kilo aangekomen maar mijn handen zijn heel erg en wat jullie schirjven van snachts dat klopt het slaapt en steekt ik heb de dokter en gync gevraagd hoe if wat en heb nu spalken en dat scheelt wel een stukje hoor maar ze zeggen dat het weg gaat. het heet carpaal tunnel syndroom. alsj ullie veel last hebben zou ik aangeven en ik doe af en toe overdag een hand en snachts allebei. groetjes
En het hangt ook nog van het weer af! Ik ben de vorige keer in de lente bevallen en toen was het VERSCHRIKKELIJK warm. Dan houd je meer vocht vast dan als je in de winter bevalt.
Yeps, pas in de zomer had ik ook dikke pootjes aan het einde van de dag. Dat trok weer weg toen het wat koeler werd. Nu echter sinds een week weer vocht aan het vasthouden. Vooral enkels en schenen. Gister kon ik kuiltjes in mijn enkels duwen en er op die manier een M&M houder van maken Vocht in mijn handen houd ik al langer vast. Het doet zeer als ik 's ochtends wakker word maar trekt gelukkig snel weg. Als ik mijn handen lang in 1 positie houd, gaan ze tintelen. Heb wel een beetje worstvingertjes nu hoor. Ik ben in een week tijd ook 3 kg aangekomen. Nou dacht ik dat het allemaal van de taart en lekkernij was maar het zou ook heel goed vocht kunnen zijn.