hoi allemaal, nou,ik dacht dat ze al was ingedaald,maar gister in het ziekenhuis geweest en de kleine is nog steeds niet ingedaald. zal er de eerste tijd ook nog wel niet van komen. ze reageerde gister niet meer,dus met spoed naar het ziekenhuis gegaan. daar aan de ctg en daar was ze alweer. later nog ff echo gehad en ze doet het gelukkig supergoed. ze is nu al 6 pond en zoals het nu lijkt,blijft ze ook nog wel ff zitten. ze is nog niet ingedaald,ondanks de vele voorweeen. zal mij benieuwen wanneer ze zich gaat melden,maar ik ga nu gewoon uit van 40 weken. spannend hoor,kan echt niet wachten tot ze er is,maar ben wel heel erg blij dat ze het zo goed naar haar zin heeft daarbinnen.
Hoe langer je kindje daar zit, hoe beter! Al die ellende wil je niet hebben met een kindje die te vroeg is. Als je bent bevallen wil je gewoon je kindje thuis hebben toch? Dus lekker laten zitten!
was dat even schrikken, dat ze niet meer reageerde maar gelukkig deed ze het daarna weer supergoed. spannend he die laatste loodjes nou meid, heel veel succes ik lees wel wanneer ze zin heeft gehad om te komen groetjes susanne
Je baby kan zelfs indalen tijdens de bevalling pas... Dus het zegt niks over wanneer je gaat bevallen
brussie,ik ben al bijna 38 weken,dus als ze nu komt is ze gewoon op tijd en mag ik gewoon thuis bevallen. meiden,ja ik wacht het gewoon af,maar ga gewoon uit van 40 weken,dan kan het alleen maar meevallen. ik heb gewoon weinig geduld en wil haar graag vast kunnen houden,maar moet echt nog ff wachten. zal mij benieuwen. mijn tweede kwam met 39+3,dus wie weet.
brussie,ik ben al bijna 38 weken,dus als ze nu komt is ze gewoon op tijd en mag ik gewoon thuis bevallen. meiden,ja ik wacht het gewoon af,maar ga gewoon uit van 40 weken,dan kan het alleen maar meevallen. ik heb gewoon weinig geduld en wil haar graag vast kunnen houden,maar moet echt nog ff wachten. zal mij benieuwen. mijn tweede kwam met 39+3,dus wie weet.