ben het echt zat zeg pfffffffffff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai mama,s

ik ben het echt zat, dinsdag ben ik 32 weken zwanger
    alles is af en klaar het is nu alleen maar wachten en wachten :(
    lopen gaat moeilijk, ik heb last van me schaambeen
    ik denk de banden maar ik weet het niet zeker , het gaat in iedergeval heel zwaar allemaal :cry: pfff in de winkel lopen is niet leuk meer
    de auto uit komen gaat moeilijk gewoon alles pfff
    echt wat ben ik blij als ze er eindelijk is,
    hebben jullie ook zo veel pijn met lopen, wat betekend dit gewoon de banden of zou het dan toch de bekken het zijn, maandag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo,
    en ik ga toch is zeggen dat het me zon zeer doet pfffffff
    gr jeannet

2. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    En t wachten duurt t langst he meid ik weet er alles van ik ben nu 36 weken en ik ken er niet meer tegen!
    Alles doet me pijn heel de dag door.
    Heb al weeen en ontsluiting dus kan niet veel meer doen....ik denk dat je kindje een groeispurt aan t maken is dat doen ze rond die tijd nog en dat kan jou pijn geven omdat t nu ook smaller wordt in je buik....of misschien is je kindje aan t indalen dat kan ook pijn doen....kop op meid de laaste loodjes zijn t zwaarst, maar je doet t voor iets moois en als je straks je kindje in je armen heb liggen ben je alles weer vergeten.

3. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    pfff dank je wel dat is wel zo
    maar af en toe pff heb ik er echt even moeite mee
    maar thanks voor je berichtje beurt me toch weer wat op gr jeannet

4. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Komt goed meid, doe t lekker rustig aan.
    En dat begrijp ik best dat je t er af en toe moeilijk mee heb....geef lekker toe aan je rust want die heb je hard nodig....

Dikke knuffel

5. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai
    dank je lieverd voor je lieve bericht gr jeannet

6. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Hier nog één, ben't zoooooó zat... ben nu 36wk/4dg, heb vreselijke bi, kriebel, insommnia (niet slapen dus, gem. 3-4 p.n) en knoeterharde buiken.. of beter gezegd; een constante harde buik die met regelmaat nog harder wordt... Gek wordt ik ervan.. maar gelukkig is het einde in zicht... en gelukkig zijn mijn andere kids allemaal voor de uitgerekende datum geboren en ga er vanuit dat het met deze niet ander zal zijn...
    Suc7 allemaal...
    Hilde

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Het wachten word vast en zeker beloond ! :D :p

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lees eens de topics onder Prematuur (bijvoorbeeld het overzichtlijstje) dan heb je wat extra motivatie om door te gaan tot de 40 weken. Want je meisje kan het beste echt nog wel eventjes blijven zitten hoor.

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ben het ook zat ;)

10. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik begin het nu ook echt beu te worden!

Maar ik moet wel zeggen dat ik het zo vlug als jullie niet had! Mijn eerste is te vroeg geboren en heeft dan nog 6 lange weken in de couveuse gelegen en ademde niet bij de geboorte, dus mss daarmee dat ik wat meer geduld heb bij dit kindje!?

11. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Zal ook door de kwaaltjes komen dat je het zat begint te worden, is ook vervelend. Ik voel mij prima en heb dat gevoel nog niet, geniet van mijn buik en zwanger zijn. Wel word ik heel nieuwsgierig naar hoe mijn baby eruit zal zien.
    Succes en hopelijk kun je wat afleiding vinden want je moet/mag nog wel wat weekjes.

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeh er staat me nog heel wat te wachten als ik zo eens lees...

Ik heb t nu al gehad hoor, niet elke dag gelukkig want ik moet nog 10 weken.

Heb dus continue harde buiken die gepaard gaan met pijn thv mijn navel omdat de binnenhuid niet goed meer mee wil rekken...

Zodra ik loop of sta dan boem!

Maar ik draag alle kwaaltjes en onpleziertjes nog steeds met gepaste trots...Cliche maar ik weet wat voor moois ik ervoor terug ga krijgen. ;)

13. missyb

missyb Niet meer actief

Ik ben nu 38 weken zwanger en nu denk ik het mag wel komen.
    iedereen om mij heen is al bevallen of bijna en ik moet nog 2 weken of meer.
    ik kan nu echt bijna niet meer wachten

14. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ach ja, af en toe ben je het even goed beu he?
    Ik voel me nog prima, dus mag niet klagen!
    Maar hopelijk blijft je baby nog mooi even zitten, lijkt me toch wel wat beter? Ga er maar vanuit dat ie er nog even zit, anders duurt het wachten echt lang hoor.....
    Maar hoelang het ook lijkt te duren: de dag komt echt wel ;)

Deel Deze Pagina