De eerste 2 verjaardagen hebben we thuis gevierd met heel veel mensen maar dat wil ik voorlopig niet meer doen. We hebben ook geen tuin dus is het een enorme kliederboel met de kleine kinderen. Ik dacht aan Ballorig of Jungle indoor speeltuin, zoals bijna iedereen het viert, maar hebben jullie nog andere ideeen??? Ze zijn bijna allemaal tussen 3 en 6 jaar en eentje van 11! En inderdaad in rotterdam!
Je kan in Rotterdam 7kamp Taku Tuku land afhuren. Een zaal met daarbij een hele grote speeltuin. Moet je even googlen
Plaswijck park zou ook kunnen, is helaas wel buiten... Ik weet niet met hoeveel mensen je bent maar de pannenkoekenboot kan ook (daar is een ballenbak). En anders zit je id. aan zo'n binnenspeeltuin vast. Succes met zoeken!!
En anders misschien in een pannenkoekenhuis? In Ridderkerk wordt dat ook wel vaker gedaan. Maar dat kan in rotterdam bij een pannenkoekenhuis vast ook wel?
geen echte link maar wel wat informatie Taka Tuka-Land Adresgegevens Taka Tuka-Land C Porterstraat 400 3069ZD Rotterdam
waar woon je in rotterdam in charlois heb je bijv pannekoeken bakken en eten op de kinderboerderij De Molenwei (incl. verse melk en eieren natuurlijk!) en wij zijn zelf erg fan van de speeltuinvereniging Charlois... maar daar heb je er wel meer van in Rotterdam natuurlijk