Baby elk uur wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Misstiara5, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn baby sliep eigenlijk eerst al heel goed door. Soms van half 9 tot 6 uur in de ochtend. Hij is nu 4 maanden en opeens slaapt hij niet meer goed door. Hij komt soms om de 2 uur. En vandaag slaapt hij, maar om het uur wordt hij huilend wakker. Ik voed hem aldoor dan. En valt hij weer in slaap. Wat is er met hem aan de hand? Heeft hij nachtmerries of zo?

Ik heb zijn luier ook al verschoond, maar die was ook niet vies. Ik vind het zo vreemd...

Wat denken jullie? Hij heeft geen speen.

2. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Hier ook eentje die rond die tijd om de haverklap 's nachts wakker werd. Gaf altijd een speentje of een flesje. Ze heeft helaas nog steeds elke nacht minstens 2 x.

3. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ik zou zeggen regeldag/dagen?

4. adi

adi Niet meer actief

4 maanden dip bij jou, en regeldagen bij hem. Ik heb begrepen dat dit rond 4 mnd heel heftig is en dat je vooral moet blijven aanleggen. Dan ben je snelst er vanaf.

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    dat klinkt erg herkenbaar. ons zoontje werd rond die tijd 's nachts ook ineens weer een paar keer wakker en sliep overdag een stuk minder.. Idd een sprongetje denk ik.. Na een week of 2 was het hier weer over :)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je geeft BV begrijp ik? Dan sluit ik me bij Adi aan: de bekende (beruchte) 4-maanden-dip. Blijven voeden op verzoek, overdag misschien wat eerder wakker maken en op jouw verzoek, als hij dan wel langer slaapt, en dan moet het met max een week echt wel weer over zijn :)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon regeldagen! Die heb je weer rond vier maanden. Vermoeiend, maar het gaat over. Gewoon op verzoek blijven aanleggen.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

hier ook! alleen mijn meissie wil niet drinken als er niks komt dus helpt het niet zoveel. Beetje bij kolven denk ik maar..

Vermoeiend he die nachten. Gelukkig slipe ze al na de eerste voeding bij ons, dus heb er niet veel verandering door, maar toch *gaap*

Deel Deze Pagina