Nog niet kunnen beginnen met de 2e, omdat de cyclus nog niet terug is?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door september08, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wie heeft hier ook last van?!
    Ik vond het elke maand een domper als het niet raak was. Maar nog niet aan zwanger zijn kunnen denken omdat mijn cyclus nog niet terug is, vind ik nog meer k*t....
    Als ik dit geweten had, had ik misschien niet zolang bv gegeven of een pilronde ingelast?!
    Ik kijk het aan tot nov. wordt mijn zoontje 1 en als het dan nog niet terug is ga ik naar de huisarts...
    Wilde zo graag 2 kindjes kort op elkaar..

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Tuurlijk kun je alvast beginnen met klussen! Waarom niet? het enige nadeel is dat je geen idee hebt wanneer je NOD is, of wanneer je eisprong komt en wanneer je dus moet "mikken" of wanneer je uberhaupt zou kunnen testen, daarom wachten de meesten eerst een ronde af. Maar het hoeft natuurlijk niet ;)

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    haha, ja dat klussen gebeurt wel..
    Maar dus nog steeds geen eisprong gehad in 8 maanden!!!
    Ik kan pas bewust een kindje proberen te maken als ik ongi ben geweest. Of het geluk heb die eerste eisprong te hebben gepakt...

4. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Je zou naar de huisarts kunnen gaan en om een kuurtje Primolut kunnen vragen. Dit is een hormoonkuur van 10-14 dagen die een kunstmatige bloeding opwekt (vergelijkbaar met een pilbloeding) indien je menstruatie lang wegblijft. Heel vaak pakt je lichaam zijn eigen cyclus hierna weer goed op, de primolutkuur geeft als het ware het laatste zetje voor je lichaam om het weer zelf te gaan doen.

Ik weet niet hoe lang je al met de bv gestopt bent? Als je graag je cyclus terug wilt, zou ik dan dus even langs de huisarts gaan. Hopelijk doet hij niet al te moeilijk over zo'n kuurtje.

5. Storm

Storm Niet meer actief

Hey,

ik ben dus niet de enige :D.
    Een tweede niet al te lang na de eerste leek ons ook erg leuk, maar ja, dan is een cyclus wel makkelijk. Ik heb tot acht maanden bv gegeven en toen wilde dat ineens niet meer. Twee weken nadat ik gestopt ben kwam mijn cyclus op gang. Al denk ik dat de bv terugliep omdat de menstruatie eraan zat te komen.
    Maar goed, nog geen garantie voor een snelle tweede, gezien mijn cyclus zich niet laat voorspellen.....
    Maar je gevoel herken ik helemaal.

Groetjes

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ja huisarts al gebeld. Er was een vervanger die zei een half jaar wachten.
    Volgende week is de mijne er weer, vraag ik nog eens aan hem...
    Ik zeg anders wel dat ik al langer ben gestopt met bv.
    Nu een klein maandje, maar al 4 maanden parttime..
    Wil zo graag...

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    wij willen er ook 2 kort op elkaar als het mag lukken....

eergister weer ongi geworden...hoop dat het bij jou ook snel weer opgang is.

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ooh fijn..
    Hoop het ook!!

Deel Deze Pagina