Steven loopt al wel aan 1 hand, maar hij loopt nog steeds op z'n tenen. Is dit erg, kruipen doet hij als de beste. Wat is de gemiddelde leeftijd dat ze gaan lopen?
Inderdaad verschilt het heel erg. Ik weet niet wat gemiddeld is eigenlijk. Maar ik liep net voor mijn 2e verjaardag en mijn zusje met 10 maanden...
He Mensi. Ik zou even aan de huisarts vragen hoe en wat, ik ken een kindje en die had een afwijkink(je) aan zijn benen, vandaar. Ik hoop niet dat ik je bang maak ofzo, wie weet is er niks aan de hand. Alleen dat op de tenen lopen herkende ik. Succes, laat even weten wat je doet? Groetjes
Fien is ongeveer even oud en die loopt ook nog niet los hoor! Ze kan het wel, maar durft t nog niet. Ze wordt ook erg pissig als je haar handje loslaat. Maak je maar niet zo druk. T komt vanzelf..
voor jongens ligt de leeftijd rond de 16 maanden Lars liep ook pas los met 16 maanden. Maar 2 weken later rende hij het hele huis door. Hij is ook nooit echt gevallen. Komt goed. Over dat op de tenen lopen, wel goed in de gaten houden. En even op cb navragen. Kan een verkorte achillespees zijn.
Uhh zal het je nog spannender maken... ik was pas DRIE! dussssss en ik mankeerde echt niks hoor... was gewoonweg te LUI dus er hoeft echt niets speciaals aan de hand te zijn.. maar als je het niet vertrouwd kun je naar de HA gaan, maar dan nog het cb ziet dat ook wel
Britt was bijna 13 mnd. Maar het schijnt dat jongetjes wat later zijn. Zou me niet druk maken hoor meid ..
Ikzelf was al 2 jaar voor ik liep. Lisa was 16 maanden en Tim (bijna 14 maanden) loopt ook nog niet los hoor.. wel aan een handje (erg wankel) Komt vanzelf!
Kaye die loopt nu 4 a 5 stapjes los! En hij is nu 13 maanden dus gewoon gedult hebben hoor! Ik liep zelf ook pas met 17 maanden
Ik ken meerder kinderen die pas tussen de 1,5 en de 2 jaar zijn gaan lopen. Komt vast wel goed. En als je twijfelt over het op zijn tenen lopen dan zou ik het gewoon even op het cb of zo navragen (of de huisarts of zo als je het cb niet zo vertrouwd)