Hallo allemaal, Onze Anne is nu een half jaar oud (gecorrigeerd 3,5 maand). Ze heeft sinds een week steeds verhoging (het hoogste was 37,9). Het is niet de hele dag door, vooral 's avonds maar net toen we'r naar bed brachten had ze 37,7. Hoe kan dat nou? Ze is niet verkouden, ook niet geweest afgelopen week/weken. Groetjes van een bezorgde moeder
Verhoging kan van alles zijn. Ik denkeigenlijk dat wat ze nu heeft nauwelijks verhoging kan noemen. Ms is t wat warm op haar kamertje of heeft ze veel bewogen voor t tempen. Als ze verder niet ziek is zal ik me geen zorgen maken. Is t mogelijk dat ze tandjes krijgt?? Kan daar ookvan zijn.
37.7 hebben we hier ook al gauw als ze het te warm heeft of (serieus) als ze moet poepen vaak als ik dan een uurtje later temperatuur dan is het weer 37.5 of minder, hier is het geen verhoging in ieder geval, vanaf 38 graden begin ik me pas af te vragen of ze misschien iets onder de leden heeft. maakt je kindje een zieke indruk? gedraagt ze zich anders dan normaal? als dat niet het geval is zou ik me geen zorgen maken
37,7 valt ook nog wel mee.. Even een keertje flink brullen en dan hebben we dat hier makkelijk te pakken. Mijn zoontje schiet ook makkelijk omhoog qua temp: een shirt teveel, een keertje brullen, maar ook gewoon van moeheid. Vandaar dat hier vaak de temp 's avonds ook hoger is dan overdag. Heeft ze verder ergens last van? Anders zou ik het gewoon even aankijken. Hier is het in ieder geval normaal om af en toe uit te schieten..