Rare tongbewegingen tijdens het slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sincerity, May 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sincerity

Sincerity Actief lid

Oct 14, 2010
    105
    0
    0
    Enschede
    Mijn meid lijkt alsof ze vanaf haar geboorte op haar tong zuigt/sabbelt tijdens het slapen. Dit doet ze snachts, sochtends.. smiddags.

Ik heb geprobeerd om te kijken als het misschien zuigbehoefte is, maar speentje accepteert ze niet, pink ook niet alleen als ze honger heeft en de fles duurt te lang..

Ze is ook heel apart met haar flesjes want ze drinkt maar uit EEN flessenspeen en dat is de difrax, de meeste of accepteert ze domweg niet en is het ruzieeen om amper 2/3 slokjes binnen te krijgen of drinkt ze niet goed onder..

Ik heb het opgenomen (wel slechte kwaliteit..)
    YouTube - ‪Video0016.3gp‬‏

Herkent iemand dit?

Het zuigen houd ongeveer 6-10 seconden aan, en daarmee begint ze ongeveer om de 3-4 minuten mee. Soms maakt ze dan ook een klakkendje geluid maar het kan ook geluidloos zijn.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ons ventje doet het ook maar dan met tong binnensmonds... met een golvende beweging :D Soms trilt zijn tongetje maar dan is hij wakker en erg blij.... ziet er ook zo grappig uit!

Ik denk dat dit normaal is en bij de reflexen hoort?

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Haha vind het er wel schattig uitzien maar ken het niet

4. nina3

nina3 Bekend lid

Aug 27, 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie het mijn baby ook doen , misschien heeft hij zijn mond daarbij iets meer gesloten en maakt hij er geen geluid bij , ,maar het lijkt dan net of hij droomt dat hij aan het drinken is , heel schattig...

Share This Page