Onderzoeken n.a.v. miskramen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door levi82, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. levi82

levi82 Lid

18 aug 2008
    42
    0
    0
    Na twee miskramen heeft het ziekenhuis aangeboden een aantal onderzoeken te doen. Chromosonen, bloed ed...

Over drie weken gaan we dit pas uitgebreid bespreken met de gynaecoloog.

Wie heeft ook zulke onderzoeken gehad?

Wat hield het precies in?

En kwam er wat uit?

2. levi82

levi82 Lid

18 aug 2008
    42
    0
    0
    Niemand?

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik heb ook al die testen gehad na 2 miskramen,
    Bij mij kwam er een translokatie uit.
    Voor mijn verdere verhaal lees mijn topic.
    Als je nog gerichtere vragen heb, dan hoor ik het wel.

Oja, houdt er rekening dat de uitslagen lang kunnen duren. ( om teleurstelling te voorkomen)

Sterkte ermee,

Liefs Hope

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Na mijn miskramen heb ik ook onderzoeken gehad naar bloedstolling, baarmoeder/eileiders/eierstokken en nog wat onderzoeken.
    Bij mij bleken er 2 vitamines te laag te zijn.
    Chromosomen is nooit gedaan, ze zei toen dat daar vaak niets uitkwam en je t zelf moest betalen (niet dat dat voor mij erg was overigens).
    Na de 8e miskraam ben ik gestopt geweest met zwanger worden, toen ik vorig jaar weer wilde proberen ben ik eerst naar gyn gegaan en die wilde eigenlijk als ik niet zwanger was, een poging doen voor een HSG.
    Dit bleek niet nodig want was al zwanger :D

5. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ik heb ook bloedonderzoek laten doen na 2 miskramen.... Bij ons kwam er translocatie uit bij mijn vriend en bij mij zijn ze momenteel op gen niveau aan het onderzoeken waar ook waarschijnlijk een afwijking in zit.

Besef heel goed waar je aan begint en of je echt alles wilt weten! Bij mij is dit antwoord altijd JA geweest, maar als het mis is, is het keihard mis. Dit heeft bij ons geleid tot het besluit om geen behandelingen meer te gaan doen en voor pleegzorg te gaan....

Deel Deze Pagina