Mijn dochter heeft voor kerst Nina de interactieve beer gekregen van mijn schoonzus. Nu wou ik die aan de computer hangen, maar is de ingang voor de kabel precies gesmolten. Mijn sz heeft die gekocht bij een Intertoys 50km bijh ons vandaan. Hier in het dorp ligt ook ene. zou ik die hier gewoon kunnen ruilen? Hij is wel al buit de karton maar heb wel de bon nog...
tuurlijk wel. En zeker om deze reden! Dit kon je niet zien voor je hem open maakte dus dit kon niet anders. En volgens mij mag je hem bij elke intertoys terug brengen hoor.
Klinkt als een fabrieksfout. Volgens mij moet je dat wel kunnen ruilen en anders zou ik dat erg vreemd vinden.
Normaal gesproken is het zo dat je terug kunt naar een winkel in de buurt. Het is een keten dus dat zou moeten werken. Zeker als je een bon hebt zouden ze niet moeilijk moeten doen. Wel heel vervelend, Succes!
Wij hadden vorig jaar een cadeau gekregen voor dochters verjaardag. Ik denk 2 maanden later pas uitgepakt en het werkte helemaal niet, ding deed niks en kostte toch zo'n 50 euro. Bon hadden wij niet. Ben naar een intertoys hier in de buurt gegaan ( hij was ergens in een andere plaats gekocht ik weet niet eens of het wel bij een intertoys gekocht was haha) kreeg zo zonder bon een nieuwe . Topservice
Nou ik vandaag naar de Intertoys hier. Super druk, want ze verkopen ook vuurwerk en heel het dorp had besloten vandaag vuurwerk ofzo te gaan kopen. Braaf naar de kassa met bonnetje en beer. Het antwoord: mevrouw hier hebben we het veel te druk voor. Komt u in het nieuwe jaar nog maar eens terug. Ik ben echt Bloedlink nu. Morgen is de manager daar en dan ga ik terug. Belachelijke mensen.
Kan me voorstellen dat je boos bent. Het verkochtte product is gewoon duidelijk kapot (en gevaarlijk als ik het zo lees) en in plaats van 3 minuten besteden om een bestaande klant juist te helpen geven ze de voorrang aan nieuwe klanten. Vanuit het bedrijf is het wel logisch, maar het is niet juist. Je staat daar, ze moeten je dan ook helpen en niet wegsturen.
Wat.. dat is belachelijk!! ben blij dat ik daar niet stond zeg,, hallo je bent ook een klant!! ik had gezegd ik ben er nu, en ben ok een klant ze kunnen me maar helpen, zoiets brutaals zeg je niet! En ik had een klacht ingediend!!
dat is belachelijk zeg! Je hebt netjes staan wachten voor je beurt wordt je weggewimpeld omdat ze met jou eigenlijk langer bezig zijn dan simpel geld te verdienen aan vuurwerk... Hadden ze maar geen vuurwerk punt moeten zijn hoor! Morgen inderdaad teruggaan en klacht indienen bij de manager!
Wat belachelijk! Morgen idd terug gaan en een klacht indienen! Morgen kunnen ze de smoes niet gebruiken, want op zondag mag er geen vuurwerk verkocht worden! (wettelijk)
Ja echt belachelijk Morgen is de manager daar, die kent mij wel want we kopen daar best veel. Had geen zin om heisa te maken bij al dat volk, maar wat had ik haar graag achter de toonbank uitgetrokken..
Die beer is van vtech toch? Als intertoys het niet oplost gewoon vtech contacteren, hebben een heel goede klantenservice.