Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik geef ook nog steeds zo'n drie keer per dag borstvoeding. Is dit herkenbaar of moet ik eens langs de huisarts? Het lijkt me wel prettig te weten weer vruchtbaar te zijn.
Is heel normaal hoor De meeste vrouwen worden al iets eerder ongesteld, (gemiddeld geloof ik tussen 9 en 13 maanden), maar 15 maanden is helemaal niet raar nog, zeker niet met 3 voedingen per dag Betekent overigens niet perse dat je geen eisprong hebt... Dus om dat te weten, zou je kunnen gaan tempen. Soms heb je namelijk wel een cyclus, maar word je enkel niet ongesteld. Maar kun je dus wel zwanger worden...
Heel normaal. Hier kwam het twee keer na 21 maanden op gang. Ik vond het wel lekker hoor, zo lang geen maandelijkse ongemakken. Ik voelde de eerst keer trouwens de eisprong heel duidelijk, ik wist dus ook dat het weer op gang was.
Eigenlijk eens met Rozemarijke! Kortom, niet raar maar voor wat ik weet in ieder geval normaal/natuurlijk. Liefs Hanneke.
Bedankt voor jullie reactie, helemaal weer gerustgesteld nu. Goede tip om te gaan tempen. En Dirksmama, voelde jij die eisprong en volgde daarop je eerste menstruatie of was dat al eerder zonder menstruatie? Groetjes
Bij mij is het vorige week voor het eerst weer gekomen. ik gaf BV tot gisteren! dus na ruim 14 maanden werd ik ongesteld. Ik ken een paar uitzonderingen waarbij het weer kwam na 5 maanden maar dat is volgens mij uitzondering. maak je niet druk. bij mij rommelde het al weken en ik dacht steeds: nu komt 't! ik had de maand voordat ik ongesteld werd volgens mij wel een eisprong want ik had eisprong pijn (dat voel ik altijd erg goed) en ook het slijm dat ik altijd heb/had, maar geen ongesteldheid...toen kwam het een paar weken later ook weer zelfde 'symptomen' en ik voelde mn eisprong erg heftig en toen wist ik zeker dat ik ook ongesteld zou worden! ik had 'vroeger' altijd erg veel pijn en deze keer was het uit te houden alleen heel veel bloed...echt ik haalde op de eerste twee dagen de wc maar net...eerlijk gezegd zat ik er wel op te wachten. wilde gewoon dat mn lichaam weer gewoon ging werken. nu hopen dat het elke maand komt...niet dat we nu direct aan een tweede willen maar toch...ik gaf de laatste 6 weken nog maar een keer per dag ('s ochtends twee borsten). denk dat 3 keer per dag nog wat veel is om je cyclus opgang te brengen.
Nou ik voedde echt nog wel meer dan 3 keer per dag toen het op gang kwam hoor! Maar ik voelde gewoon een eisprong, zag het ook aan mijn afscheiding en twee weken later was ik ongesteld.
ja het kan goed dat je wel ongesteld wordt met meer voedingen...het is denk ik gewoon per vrouw verschillend. bij mij kwam het met een keer voeden per dag opgang...en ja ik voelde het heel sterk maar dat was altijd al.
Hier ook herkenbaar, had er laatst ook een topic aan gewaagd! Nog steeds geen enkel signaal van een menstruatie en zit er (nog steeds) ook op te wachten
Bedankt voor alle reacties, wat gezellig is dit toch. Zo fijn dat er zoveel herkenning is. Ik heb nu inderdaad wel dat ik wat gerommel voel in mijn onderbuik (ik ben niet zwanger dat heb ik al getest) en dat het slijm doorzichtig is, wie weet. Ik ga maar beginnen met temperaturen om er zicht op te krijgen.
Zeker herkenbaar en helemaal niet raar! Bij Milan kwam m'n cyclus al vrij snel weer op gang (na zo'n 6 maanden, is was toch meteen weer zwanger). Maar Isabelle is ondertussen alweer 13 maanden en er gebeurt helemaal niks .