dit was het...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mukkie11, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    vandaag hebben mijn kleintje en ik een punt gezet achter de borstvoedingsfase...het voelt goed zo en de kleine die nu al bijna 15 maanden is, vraagt niet meer en volgens mij mist hij het ook niet. Eigenlijk is het heel natuurlijk gegaan. ik zat al langere tijd op 1 voeding in de ochtend, gewoon voor het gezellige meer. ;) en nu heb ik vanochtend niet meer gegeven maar gewoon het knuffelritueel gehouden in de ochtend! dat was ook heel fijn en daarna ontbijt en de dag begonnen. moet ik nu verdrietig zijn? ik voel me niet verdrietig. het is heel mooi geweest, ondanks de ploselinge keizersnede en de kleine die 10 dagen in de couveuse lag toch Bv gegeven en zo lang! hij is nooit ziek (hoop dat hij nu niet ineens allerlei kwaaltjes gaat krijgen...:() en we hebben er alle drie (papa ook!) van genoten. ons mannetje is een vrolijk tevreden ventje!beter kan niet toch? en zo hebben we een prachtige herinnering aan de tijd die achter ons ligt, op naar een nieuwe fase!m'n lichaam is ook weer zo goed als hersteld na zwangerschap en bevalling (KS) en BV! (en dat terwijl ik toch al 38 ben :p )

het was een mooie tijd!!!

dit wilde ik alleen maar even delen met jullie ;)

2. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Hartstikke mooi Mukkie! je hebt je ventje een mooi cadeau meegegeven voor de rest van zijn leven.
    Mijn oudste zoon was 14 maanden toen we stopten, ook heel natuurlijk gegaan, hij wou niet meer. Mede door mijn tweede zwangerschap denk ik.
    Koester de mooie herinneringen en op naar een nieuwe fase! :)

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    dank je dank je! ;) het blijft heel mooi en misschien ga ik het toch nog een keertje meemaken maar anders is het een heel speciale herinnering!:)

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ha, zo zit ik er ook in, wij zijn nog bezig, maar het is super het zo te mogen meemaken, zeker als het misschien maar 1 keer is :)

Gefeliciteerd ieg! Super gedaan, en fijn dat het vanzelf is afgelopen zo. (Dat zie ik hier nog niet gebeuren binnenkort, ze drinkt nog zo 5x per etmaal en hele voedingen.)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier ook nog lang niet klaar maar wat fijn dat jullie er beide er een goed gevoel bij hebben
    Hier allebei die nog door willen gaan zou het niet willen missen hoor en het brengt haar heerlijk tot rust en tis een goed troost middel hier
    Het belangrijkste is dat jullie er beide vrede mee hebben en zo te zien is dat zo.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    met 11 maanden zaten wij ook nog op ongeveer 5 keer in 24 uur...daarna is het hard gegaan! :D

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja het gaat prima zo en de kleine laat zich nu ook op andere manieren troosten. het was idd heel prettig bij het krijgen van de eerste tandjes, heel makkelijk te troosten ook bij andere kleine probleempjes! zou het zo weer doen!:)

geniet er nog maar van!:p

Deel Deze Pagina