Hoi dames, Sinds 2 maanden zouden we heel graag een tweede kindje willen. Nu heb ik deze maand voor het eerst ovulatie testen gedaan, mijn eisprong was wrs op dag 18/19. (toen steeg temp na pos ovulatietest.) Nu op 10/11 dpo en temp is nog hoog. Omdat ik me net zo voel als voor de zw van mijn dochter heb ik op 8/9dpo in de loop van de ochtend, geen ochtendurine getest en omo wit.. Nu heb ik sinds donderdagmiddag een enorm trekkend gevoel onder in mijn buik en mijn borsten lijken ook iets groter en gevoeliger. Hoe lang mijn periode na mijn eisprong is weet ik niet..mijn cyclus is normaal rond de 27-30 dagen dus als ik dat aanhou zou ik bijna ongi moeten worden of niet.. Kan het zijn dat ik op 8/9 dpo neg. testte toch nog zwanger zijn? Bij mijn dochter had ik op 14 dpo een enorme knaller..
10of11 dpi. Ik heb do ochtend getest op 8/9 dpo. Ik weet niet zeker wanneer eisprong was. Ene app geeft iets anders dan andere aan.
9 dpo is inderdaad erg vroeg om te testen hoor! De meesten testen 2 dagen voor nod! dus 12 dpo en het is dan ook logisch dat je nu een negatieve test hebt omdat het erg vroeg is.
Dank jullie wel! Ik dacht dat ik bij een tweede kindje wat meer vertrouwen zou hebben maar dat valt tegen! Het blijft even bijzonder en een wonder als het lukt en goed gaat! Ik ga maandag nog eens testen als ik nog niet ongi ben.