Miskraam gehad en de kans op opnieuw zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Xunknown, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik heb helaas mijn eerste kindje verloren iets meer dan een maand geleden. En ben er zegmaar nog al van slag van. Het is gebeurt met de overgang van de pil naar implanon. En ik ben ook nog vrij jong. Nu is mijn vraag , omdat ik eerder dus ben zwanger geraakt toen de implanon erin zat hoe groot is de kans dat het weer is gebeurt , omdat die er nu al langere tijd in zit. Het is wel steeds voor het zingen de kerk uit geweest zegmaar , maar alsnog blijf ik wel bang. Iemand ervaring mee ? Wist ook niet goed waar dit bericht thuis hoorde. Groetjes van hier

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je dan niet beter double dutch doen, dus met condoom erbij als je bang bent dat het weer gebeurt?

Jouw testen zijn in elk geval tot op heden nog negatief. Dus zwanger ben je niet.

Anticonceptie zoals de pil, implanon en dergelijke beschermen nooit voor de volle 100%, dus helaas is er altijd een kansje dat het weer gaat gebeuren. Daarom zeg ik: dubbel safe en toch maar het condoom erbij.

3. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ja klopt dat deden we eigenlijk ook steeds . Alleen de condooms waren op dus vandaar keertje zonder .. Maarja ben gewoon erg bang na wat er gebeurt is.

Deel Deze Pagina