Laatste tijd erg last van wond v/d keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sila24, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey dames die ook keizersnede hebben gehad,

hoe lang hadden jullie ongeveer last van de wond ?

ik begin de laatste tijd erg last te krijgen , zelfs wanneer ik zit, is dit normaal?

Alles ging goed, ben al aardig op de been , doe zelfs het huishouden, behalve stofzuigen en zwaar tillen . Dacht dat het goed ging maar de laatste tijd heb ik erg last van mijn wnd, komt het misschien omdat ik al het huishouden doe en actief ben??? Ik loop ook al dagelijks met de kinderwagen om aan beweging te komen. Anders dan doe ik weer beetje rustig aan???

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha ja je zegt het zelf al, je moet wel rustiger aan doen hoor! Je KS is pas net een maand gelezen zie ik, je mag echt wel 6 weken rustig aan doen en de boel de boel laten, niet te snel willen want dan belemmer je je herstel alleen maar. Ik heb zelf bijvoorbeeld langere tijd echt buikpijn gehad als ik mn dochter in bad deed en daara aankleden bij de commode, dat langere staan deed echt pijn. Maar rustig aan doen hoor! Je beweging komt straks wel weer!

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Als je last krijgt doe je inderdaad teveel. Dus goed naar je lichaam luisteren en even wat gas terug;)
    Geniet van je kleintje!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik moest mezelf ook af en toe afremmen. Merkte dat als ik wat teveel had gedaan ik idd ook de wond wat voelde. En in het begin toen ik weer mocht tillen. Dat ging al snel al wel zonder dat ik hem voelde. nu voel ik hem alleen af en toe als ik op mijn buik ga liggen, verder eigenlijk niet. Even rustiger aandoen en kijken of het beter word

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.303
    2.583
    113
    als je meer last krijgt doe je dus teveel. Mak aan , je hebt een grote buik ok gehad en je moet voor een baby zorgen. Daar heb je al je handen vol aan

6. sunny03

sunny03 Actief lid

16 feb 2009
    144
    0
    0
    ik doe ook al vanalles maar heb ind ook geregeld pijn aan mijn buik dat het trekt, dus nog rustiger aan doen, ik vind het verschrikkelijk want ik wil vanalles en heb ook het idee dat het allemaal wel lukt in fases maar ik krijg erna ind pijn aan de wond, dus dit wil zeggen dat ik teruggefloten word door mijn wond???

7. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Hey meid,

Ja, ik ben zelf pas vanaf 5 weken wat gaan doen in huis e.d. Toen heb ik ook best wel last gehad van mijn wond. Daarna rustig aan gedaan en toen ging het weer beter gelukkig! Dus mijn advies luidt: rust nemen!!!! Langzaam de dingen weer oppakken en niet teveel in 1 keer willen doen;)

Deel Deze Pagina