onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maybe baby, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe baby

24 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben ondertussen 4 zwangerschapstesten en een afspraak bij de gynaecoloog verder en helaas geen positieve test. Ik ben afgelopen vrijdag op goede vrijdag naar de gynaecoloog geweest. Ik heb sochtends nog een test gedaan van het kv maar hij bleef wit. Dat was toen 9 dagen na nod. Ik dacht dat ik een heeeeeel licht streepje zag maar was zo licht dat ik het me waarschijnlijk verbeelde. Mn gynaecoloog denkt dat ook de clomid 200 niet heeft aangeslagen en ik een cyclus heb overgeslagen hierdoor. Ik ben nu weer bezig met mn primolut voor 10 dagen (ben afgelopen maandag begonnen ) en moet daarna hormonen gaan spuiten met de gonal f pen. Ik ben deze week ook nog eens niet lekker. Het gekke is dat ik geen koorts heb, wel hogere temp dan normaal, heel moe, lichte kramp in mn onderbuik en lichte steekjes af en toe in mn lies en mn vagina en ook lichte hoofdpijn. Wellicht een reactie op de primolut? Alleen heb ik nog nooit zo'n reactie gehad op de primolut. Vind het maar gek. Ik twijfel nu zelfs of ik alsnog een test moet doen voor de zekerheid. Maar als ik zwanger zou zijn dan had ik toch allang een positieve test moeten hebben. Is er iemand die hetzelfde misschien heeft meegemaakt? En heeft iemand ervaring met gonal f pen? Ik vind het een beetje eng maar ikdod het toch wel. Ik wil zo ongelooflijk graag een kleintje voor ons. Groetjes, Maybe baby

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik kan je helaas niet helpen met je vragen. Maar wil je wel sterkte en succes wensen

Deel Deze Pagina