Last van waarschijnlijk bloeddruk dalingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mgx, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

mgx Niet meer actief

Goedenavond,

Sinds een paar weken had ik een enkel keertje per week last van: acute transpiratie, oorsuizingen, zwart voor ogen, trillen, wit weg trekken (dit gaat vaak gepaard met acute diaree aanvallen) Dit allemaal past bij het beeld lage bloeddruk dalingen. Nu sinds 2 weken heb ik het misschien wel 6 keer op een dag maar alleen als ik aan het werk ben. Begin me er zorgen om te maken. Waarschijnlijk harde buiken nu al (19 weken zwanger) hierdoor.

Maak ik me terecht zorgen of is het gewoon voor mij een groot nadeel en is er niets aan te doen? M'n beebje voel ik al een aantal weken en soms ook minder als ik hier dus meer last van heb. Zou het iets anders dan de zwangerschap kunnen zijn?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi mgx,

wat vervelend voor je zeg. Zou het kunnen dat je teveel werkt? Het kan zijn dat je lichaam aangeeft dat ze zwangerschap op dit moment even teveel is voor je lijf. Je lijf geeft de signalen vaak in de vorm van de dingen die jij beschrijft. En rond 20 weken heeft je kindje een groeispurt waardoor er in een korte tijd nog meer van je lichaam wordt gevraagd. Wellicht is het een idee om even minder/korter te werken en dit weer op te pakken als je je wat beter voelt?
    En verder kan het inderdaad liggen aan een lage bloeddruk, laag glucoselevel. Probeer goed de hele dag door kleine beetjes te eten en veel te drinken. 2-2,5 liter per dag.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina