ei voor of na vruchtbaar slijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by LadyIngrid, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    hoi meiden,

vanmorgen was er nog niets aan dehand, helemaal geen afscheiding. nu net ontdekte ik dat rekbare slijm, behoorlijk. maar nu is mijn vraag is de eisprong nu al geweest of kunnen we vanavond nog even klussen? en kan ik wel van het slijm op aan? ik bedoel, een temperatuurcurve schijnt ook al niet 100% betrouwbaar te zijn.

liefs, een onzekere mama-wanna-be

2. Babbs

Babbs Niet meer actief

Volgens mij heb je dat rekbare slijm vanaf een aantal dagen voorafgaand aan je eisprong. Dus je bent nu vruchtbaar. Suc6!

3. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Dat komt inderdaad een paar dagen voor je eisprong, dus bent nog op tijd! Succes ;).

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    hoi!

misschien moet ik iets mnder googlelen, maar ik lees daar tegenstrijdige dingen; ervoor vruchtbaar, erna. lekker verwarrend haha.
    het zou wel mooi zijn als mijn ei nog moet komen (hoelang gaat dat dan weer duren..?)gelukkig komt mijn vriend vandaag voor 1 week weer thuis:D Aan de klus dus:D

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Volgens mij heb je vruchtbaar slijm rondom je eisprong, dus zeker ervoor en mssn een beetje erna :D
    Veel plezier met klussen!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je hebt rondom je eisprong vruchtbaarslijm. Dus een paar dagen ervoor en een paar dagen (1-2) erna!

7. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Google kun je inderdaad beter laten :p.
    Wel fijn dat je vriend nu een week thuis is.. komt dus goed uit!

8. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Veel klus plezier deze week :p

Liefs...

Share This Page