Nog niet ongesteld na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zomerrr, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Na al mijn mk heb ik vanaf het moment dat het mis ging altijd mijn normale cyclus gehad.
    Zou dus moeten betekenen dat ik vorige week di/wo ongesteld had moeten zijn en ik ben het nu nog niet.
    Ik heb geen seks gehad dus zwanger kan ik niet zijn.
    Maak me best zorgen heb al een week wat in omdat ik heel de tijd buikpijn heb. Heb deze keer geeen echo gekregen om te kijken of ik schoon was of dat het in mijn baarmoeder genesteld zat.
    Moet ik mij zorgen maken?

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He lieve Zomerrr!

Vergeet niet dat je best veel voor je kiezen hebt gehad de afgelopen maand... Dat kan allemaal zijn weerslag hebben op je cyclus.
    En zowel jij als ik weten allebei dat je cyclus wel degelijk in de war kan zijn na een miskraam. Dat wij tot nu toe steeds het geluk hebben gehad dat die normaal bleef wil niet zeggen dat het niet een keer anders kan zijn.

Ik heb ook na miskraam 4 en 5 nu geen echo laten maken om te kijken of ik schoon ben. Ik ben het zat om steeds een andere student medicijnen met een staaf in me te laten porren. (de laatste zat zelfs te bellen terwijl hij "in" me zat) Ik wacht 'gewoon' op mijn komende menstruatie en dan zie ik wel of er nog oude troep mee komt.

Meid, probeer even geduld te hebben en geef het nog een week of twee!

Liefs BB

ps Heb je wel getemperatuurd dit keer en een ei ontdekt? Of dacht je; geen sex dus ook niet interessant wanneer mijn ei komt... :)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Na mijn eerste miskraam was ik ook snel weer ongesteld, maar na de tweede duurde het langer. En gezien het feit dat je nogal een stress-volle tijd achter de rug hebt, en je ei nogal beinvloed kan worden door stress, lijkt me dat je lijf ofwel je cyclus wat later weer op is gaan starten, ofwel dat je ei later was door alle stress.
    Ik zou het nog even afwachten dus.
    Sterkte met alles!

Deel Deze Pagina