Nog niet ongesteld na miskraam..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door christacarline, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

Een paar weken geleden heb ik een echo gehad, omdat ik zwanger was, maar bij 5,5 week had ik last van bloedverlies. Op de echo bleek toch dat ik een miskraam heb gehad, zonder dat ik dat verder heb gemerkt door buikpijn ofzo.
    Bij de echo zeiden ze dat mijn baarmoedermond wat dikker was, en dat dat betekende dat ik volgende week weer ongesteld zou worden, of dat ik evt. weer opnieuw zwanger ben. Ik zou vorige week dan al ongesteld moeten worden, en ik ben het nog steeds niet. Zou ik dan alweer zwanger kunnen zijn, of kan het zijn dat mijn ongesteldheid later komt. Aangezien ze op de echo zagen dat ik ongesteld zou moeten worden, lijkt het me niet logisch dat de menstruatie veel later komt.
    Ik hoop dat u daar wat vanaf weet.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Groetjes Christa.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Christa,

op een echo zien ze dat het baarmoederslijm verdikt is en dan verwacht je binnen een redelijke termijn een ongesteldheid. Maar je weet nooit precies wanneer. Als je volgende week nog niet ongesteld bent kun je weer een test doen.

Mirjam

Deel Deze Pagina