(Nog) niet ongesteld op dag 5 in stopweek

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door dochters, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Hoi,

Zaterdag slikte ik mijn laatste pil en daarna begon de stopweek. Alleen is het nu al donderdag en ik ben nog steeds niet ongesteld. Meestal word ik woensdag altijd ongesteld, echt niet later. Wie heeft dit ook gehad?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja gebeurt bij mij een enkele keer ook wel hoor. Zeker in een heel stressige periode.
    Gewoon in de gaten houden en evt een test doen op de dag dat je weer gaat beginnen met de pilstrip.

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zit niet echt in een stressige periode. ;) Maar dat testje zou ik idd even kunnen doen dan. Ik heb nooit dat ik niet ongesteld word...

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik ben ook zaterdag gestopt en vandaag pas me onttrekkingsbloeding dus het kan wat langer duren, vorige maand heb ik helemaal geen onttrekkingsbloeding gehad hoor, dus je kan wel eens overslaan.

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ben vanmiddag ongesteld geworden. Eind goed, al goed. ;)
    Bedankt voor het lezen iig.

6. elise love

19 mei 2008
    92
    0
    6
    gehandicaptenzorg(ass. begeleidster)
    zwijndrecht
    hallo ik heb ook nu 2 maanden gehad dat ik tijden mijn stop week niet ongesteld was geworden maar ook niet zwanger. nu was ik van de week naar de huisarts geweest daarvoor en nu even helemaal gestopt om het weer goed op gang te laten komen. gr elise

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@elise: jaaaaaaaaaa een kindje erbij voor jullie!!!!! Woohoo (sorry... ff offtopic)

Deel Deze Pagina