Hallo allemaal, Ik zit zo in onzekerheid dacht ik bel de verloskundige maar even. Ze zei van het kan bijna niet anders dat je zwanger bent ik vertelde haar ook van die testen van clearblue met een vaag streepje ze zei van komt alleen een 2e streep als er zwangerschap hormoon in je lichaam zit... Ik moet morgen ochtend nog 1 test doen als het dan weer zo is dan moet ik op 4 maart langs komen! nou kan niet wachten tot morgen vroeg! Dit moest ik ff met jullie delen hoor!
zo'n streepje had ik ook op mijn kruidvattest, 4 dagen voor nod. (test met kruisje) en ik ben zwanger.. succes!
hoop dat ik morgen ook echt een positieve test heb zit er toch wel overin van straks toch echt negatief en dan? waarom ben ik dan wel overtijd? vreemd....
Als er een streepje komt kun je er toch wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Dat streepje komt er niet zomaar te staan. Hou ons maar op de hoogte
Helaas negatieve test! Vreemd he! hoop maar dat ik nu maar snel ongi word dan! dan kunnen we weer opnieuw beginnen! ik baal enorm maar ja weet nu wel waar ik aan toe ben. Nog ff vraagje ik krijg toch nu geen eisprong omdat ik nog niet weer ongi ben geweest toch? snap daar niet zoveel van
Jammer emmie Maar even een vraag, ben je wel vaker overtijd? GEbruikte je de pilen zo ja hoe lang ben je dan gestopt? Mijn 1e cyclus na verwijderen mirena duurde 43 dagen Ook een paar testen verspild toen. Maar ineens werd ik toch ongesteld en zie nu mijn mooie banner Je kan helaas niet veel anders dan maar afwachten tot de komen. Als het nog erg lang duurt zou je natuurlijk even de dokter kunnen bellen. Zeker als je hiervoor gewoon een regelmatige cyclus had. Succes, en hopelijk heb je snel een mooie posi test!
ik was altijd regelmatig ongi ben op 20 december gestopt met de pil en 22 december ongi geworden maar dat was vast nog de "nep ongi" zoals ze dat wel noemen.. tja moet helaas maar afwachten he
als je aan de pil bent KAN je dus geen vaste cyclus hebben (die regelt de pil namelijk) logisch dat je altijd vast ongesteld word, of bedoel je daarvoor zonder de pil?) Het kan zoiezo maanden duren voordat een cyclus weer normaal is bij sommige vrouwen en pas na de eerste keer ongesteld zijn kan je spreken van "een cyclus"
Oke bedankt voor je antwoord Nee bedoelde tijdens de pil maar ja je hebt wel gelijk de pil regelde hoe het precies ging. Nou dan moeten we nu maar op de wachten! hoop dat het dan snel weer komt!
ik hoop het ook voor je meissie bij mij duurde eerste keer ook lang maar daarna weer als klokwerk (en die ronde erna meteen zwanger )
Ja, dat kan. Je bloeding kan wegblijven maar er kan dan wel een nieuwe cyclus beginnen waarbij weer een eitje vrijkomt. Misschien ovulatietesten gaan gebruiken? Succes!