He dames.. I know je moet een CB indicator niet open maken.. maar dit is de situatie: 2e paasdag getest: 2-3 Op dat moment hele zere borsten. Daarna namen pijnlijke borsten af. Vrijdag roze afscheiding, zaterdag niks, zondag maandag en vandaag bruine afscheiding bij afvegen. Afgelopen zondag getest: nog steeds 2-3, vandaag getest.. nog steeds 2-3. Wel een hele dikke knaptest KV 2v5 Zondag echo gehad ivm onrust en afvegen bruine afscheiding. Daar zagen ze een vruchtzak passend bij zwangerschap van 5,2. Ik dacht vanmorgen, ik doe nog 1 keer een test. In de hoop 3+ of 1-2 te zien.. zodat ik weet waar ik aan toe ben.. I know! Super stom Vervolgens ga je je suf googelen en lezen over al dan wel of niet open maken van de test... En door dat te doen word
Ik had wekenlang 1-2, bij mij liep hcg te traag op. Het kan ook zijn dat je gewoon wat lagere hcg-waarde hebt en dat hoeft niets te betekenen. Het enige dat je kunt doen is afwachten vrees ik.
Waarschijnlijk zat je 2e paasdag net randje 1-2 / 2-3 en sloeg de pion om naar 2-3. Vandaag zit je ws net randje 2-3 / 3+ en sloeg de pion om naar 2-3. Niet druk maken hoor
Ik hoop het zo! Die stomme testen ook! Maak me vooral zorgen door steeds de bruine afscheiding bij afvegen.. en bij mijn 2 andere kinderen was ik super misselijk. Nu eigenlijk nergens last van.. En eerder al 4 keer een vroege miskraam gehad ☹️ En een bbz
Ik snap je zorgen, maar bruin is oud bloed En een bbz is het ook niet want de vruchtzak zat al in je baarmoeder
Bij de zwangerschap van m'n zoontje heb ik regelmatig bruin verlies gehad in het begin.. dit hoeft echt Niks te betekenen. Maar maakt je wel onzeker ja.. succes hopelijk is alles gewoon goed
Zo slopend! Net de vk gebeld om te vragen of ik eerder een echo mag zodat ze kan zien of het vruchtzakje meegroeit met de termijn of niet. Maar moet echt nog afwachten. Net kV 2v5 gedaan.. en nog steeds dikke vette knal test. Wat het ook weer gek maakt.. bij mijn vorige miskramen werd het nooit een knaller, en bij de zwangerschappen die goed gingen had ik bij zo’n knaller echt heel veel “klachten”.. misselijkheid, zere borsten, humeur.. en nu.. niks! Misschien een beetje moe en minder eetlust. Maar is ook omdat ik me futloos voel door de onzekerheid.. Ook vandaag nog steeds elke keer bij afvegen bruin.. in de ochtend meer dan in de middag.
Kwaaltjes hoeven er zeker niet altijd bij elke zwangerschap te zijn hoor. Ik denk dat je je drukker maakt dan je hoeft te zijn
Het is idd afwachten. Bruinverlies is in principe goed want dat betekent dat het geen actieve bloeding is. Symptomen zeggen niets, een positieve test ook niet wanneer het gaat om een MA bijvoorbeeld. Je hebt een positieve echo gehad dus ik zou uitgaan van een goede zwangerschap. Wanneer mag je weer voor een echo?
Ziet er goed uit! Hier de vorige zwangerschap ook bruin verlies.. Snap je onzekerheid, maar zolang het niet rood is.. Daarbij,, de klachten kunnen nog wel komen hoor! Hier ook geen klachten, begon bij 6 weken!