nog niet ongesteld

Discussion in 'Na de bevalling' started by keano, Feb 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    Ja ik was heel erg geschokken! ook omdat tussen mijn oudste en jongste maar een jaar zit (dat was wel gepland)en ik van mn2de met een keizersnede ben bevallen.
    Maar 2 zo kort op mekaar vonden we wel genoeg.
    Dus ik was gewoon weer aan de pil gegaan en in jan. werd ik niet ongesteld in mijn stopweek!
    Maar ondanks dat het niet gepland is, is het wel welkom.
    We zijn er alweer een beetje aan gewend geraakt.

Gatsie kan me goed voorstellen dat je geen zin heb.
    Gaat je zoontje naar kdv of naar oma's?
    Je wilt er ook geen veel leeftijdverschil tussen hebben?
    Het is wel leuk hoor (naar mijn ervaring) mn oudste is al zo zorgzaam voor dr zusje!echt heel lief om te zien.

2. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    dat is inderdaad snel op elkaar, maar je moet maar zo denken je bent dan snel uit de luiers haha ;)
    Ons Keano gaat naar de oma's en de opa's die vinden het natuurlijk helemaal geweldig!Keano gaat maandag en woensdag van 8 tot 5 en donderdagmorgen van 8 tot half 1 en de donderdagmiddag is mijn vriend
    voortaan vrij..dus eigenlijk maar 2.5 dag..maar zal wel wennen zijn..werk jij ook of ben je lekker thuis bij je kindjes?..nee ik wil geen 2 jaar wachten met een tweede...maar ja dan moet papa het daar ook mee eens zijn|(maar dat zal wel)...we spreken elkaar

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    Dat valt dan wel mee 2,5 dag.. en dan toch bij opa's en oma's en geen vreemde!
    Je moet er gewoon even doorheen en als je dan op je werk ben en je gedachte even op iets ander kan zetten dan zal je merken dat het allemaal meevalt, en hij is in goede handen.
    Wel leuk dat je vriend ook en middag met zn zoontje heb meestal is dat niet zo.Mijn vriend heeft ook een doordeweeksedag vrij en besteed die dan ooke cht met de kinderen.
    Ik werk op dit moment niet, mijn contract werd toendertijd niet verlengd (dat wou ik ook niet ivm reizen) en wou ik eigenlijk iets anders gaan zoeken.
    Maar toen het moment daar kwam wou ik net als jou ook niet! dus ik ben eigenlijk niet meer gaan werken maar na deze zwangerschap wil ik dat wel weer gaan doen, want heel soms mis ik het wel..
    Lijk me leuk om te weten hoe je het vond woensdag, of je het mee vond vallen!
    Groetjes

4. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    helmond

5. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Nu ik hier gelezen heb dat het heel normaal is om zo lang niet ongesteld te worden ben ik weer iets geruster ik ben namelijk bijn a12 weken geleden bevallen van een mooi meisje en ook nog steeds niet ongesteld terwijl ik maar 10 dagen borstvoeding heb gegeven omdat ik niet genoeg voeding had, gek genoeg bleven er wel steeds druppels melk uit mijn borsten komen maar dat is sinds deze week eigenlijk ook niet meer dus mischien is mijn lichaam nu weer een beetje in het normale ritme en komt mijn menstruatie ook snel weer. Niet dat ik het mis hoor hahaha maar het is toch fijn om te weten dat alles weer ok werkt zeg maar.

6. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Hoi,

ja het blijkt wel dat het heel normaal is als je het wat langer duurt voordat je ongesteld wordt...daar ben ik zelf achtergekomen..Mijn menstruatie is weer hetzelfde als voorheen...Ik lees dat je 12 weken geleden bent bevallen..van harte gefeliciteerd!dus jij mag ook weer bijna gaan werken, of blijf je thuis?ik mag woensdag weer beginnen pffff

7. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ keano nee ik blijf niet thuis ik ga donderdag beginnen en moet dan 3 dagen werken oooo ik heb zo geen zin .

8. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Ik heb ook geen zin en zie er best wel tegenop...Jij donderdag veel succes gewenst en ik laat je wel weten hoe het woensdag was..als je wilt haha

9. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    ben benieuwd hoe je eerste dag werken weer zal bevallen jij ook succes!

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    hoi keano

Hoe was je eerste werkdag?viel het mee?
    Ik hoop het!

Groetjes!

11. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Keano Zo mijn eerste werkdag zit er ook weer op ik heb alleen naar huis gebeld om te zeggen dat ik onderweg was en mijn moeder heeft me s'middags een sms gestuurd met een beetje info over hoe het ging en natuurlijk was er niks aan de hand. Weer werken was prima te doen ben nu wel moe. Op naar mijn 2de werkdag morgen. Hoe ging het bij jou ?

12. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Hoi,

Het was woensdagmorgen niet makkelijk om de kleine achter te moeten laten..ik heb veel gehuild..maar keano heeft het hartstikke goed gedaan, en achteraf viel het gelukkig mee...Donderdagmorgen ging al iets gemakkelijker..en vandaag ben ik weer lekker thuis om te genieten van mijn menneke

13. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Hoi,

Fijn om te horen dat jij bij jou ook alles is meegevallen..ik heb woensdagmorgen wel veel tranen gelaten..achteraf viel het gelukkig wel mee..en donderdagmorgen het ik niet gehuild...ik was ook moe hoor..valt toch wel tegen dat werken weer...na 5 minuten op je werk en het lijkt alsof je nooit bent weggeweest haha..werk ze vandaag

14. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Om weer even op het onderwerp terug te komen vorige week dinsdag eindelijk ongesteld geworden had dus nog even iets meer geduld moeten hebben toen ik hier mijn berichtje plaatste over dat ik het zo lang vond duren 12 weken en 6 dagen dus in totaal voordat de ellende weer begon.

Share This Page