1x pil vergeten, 1x onveilig, en nu?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lieke87, Feb 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke87

Lieke87 Actief lid

Sep 11, 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Hoi, ik had een vraagje,
    Ik slik nu 4 maanden Cerazette en ik ben 'm 1 x vergeten. Toen dacht ik: oke, geen probleem (doen we 't 7 dagen daarna met condoom)... maar 2 dagen later dacht ik er al niet meer aan en hebben we 't onveilig gedaan. Gisteren (11 dagen na onveilige seks) had ik bruinverlies, heel eventjes, dacht ongesteld te worden maar 't is meteen weer over! Nu weer helemaal niets.

Ik ben toch niet zwanger? Ik zou 't niet zo heel erg vinden maar m'n man die ziet dat echt niet zitten!

Hellup!
    Groetjes, Lieke.

(sorry had 'm ook al bij anticonceptie gezet maar krijg geen reacties en wil graag zekerheid :S)

2. senna28

senna28 Lid

Feb 9, 2009
    18
    0
    0
    Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn.....waarom doe je geen test?

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je kan zwanger zijn ja.. de gevallen van meiden die de pil slikken of er 1tje vergeten en zwanger bleken zijn schaars, maar zijn er zeker wel..

in welke week ben je er eentje vergeten? je hebt het meeste kans op een zwschap als je in week 1 je pil bent vergeten..

ik zou 14 dagen na de gemeenschap even een testje doen als je tegen die tijd niet ongesteld bent geworden..

liefsd Daantje

4. Lieke87

Lieke87 Actief lid

Sep 11, 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    tnx... ik doe nog geen test omdat ik denk dat ik dan nu nog geen genoeg HCG zou hebben, dan zou 't toch nog negatief zijn.

En als ik ongesteld wordt hoeft dat natuurlijk nog niets te zeggen want die cerazette regelt je menstruatie niet, is nu helemaal door de war door die pil maar kon niet tegen oestrogeen dus.

Stiekem hoop ik een beetje dat ik zwanger ben... al weet ik niet hoe 'k dat me man ga uitleggen. Als 't vanmiddag een beetje weer blijft ga ik misschien wel ff een testje halen...

alvast bedankt iig

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zit nu 10 dagen na mijn eisprong en heb ook al een vaag streepje op mijn kv test 2 voor 5 euro ( zie album) en jij zit 12 dagen na de gemeenschap, dus denk dat je misschien net opof rond je NOD zit..

succes meid :)

6. Lieke87

Lieke87 Actief lid

Sep 11, 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Bij mijn eerste zwangerschap was de test pas echt duidelijk positief 3 dagen na mijn NOD dus... :$ niet veel van te zeggen.

Daarnaast zou 't beter zijn als ik niet zwanger zou zijn omdat ik vrees voor m'n relatie anders maarja... kan niet ontkennen dat 'k de laatste maanden echt wel weer aan een volgende denk. Weet echt niet waarom maar 't is wel zo!

Ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben dan kan het ook niet tegen/mee vallen :p

7. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    daantje ben je zwanger meis? dikke proficiat :)

ja zou ook ff een testje halen dan weet je direkt zeker! ;) succes en laat ietske weten ;)

8. Lieke87

Lieke87 Actief lid

Sep 11, 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    'k vrees dat m'n menstruatie nu toch echt een beetje aan 't doorzetten is. Nog niet bloed ofzo (sorry voor de details) nog steeds slijmerig bruin spul anyways... wel flinke buikpijn dus... Maar als ik niet meer ga verliezen dan dit, ga ik morgen wel testen denk ik. Heb ze nu in huis dus. :)

9. Lieke87

Lieke87 Actief lid

Sep 11, 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Nou m'n menstruatie heeft doorgezet. Test was negatief, helaas maar misschien maar beter... mannetje wil 't echt niet.

Share This Page