Hoi allemaal, Mijn NOD was gister en maandag dacht ik al ongesteld te zijn geworden. Ik had nl rood slijmverlies. De rest van de dag niets meer. En nu heb ik sinds dinsdag bruin bloed verlies. Ik heb sinds maandag alleen maar inlegkruisjes gebruikt dus het is allemaal heel miniem. Normaal wordt ik gewoon ongesteld met helder rood bloedverlies en heb toch echt maandverband nodig dan. Ik ben ook sinds afgelopen weekend flink ziek geworden met de griep, misschien heeft dat ook nog effect op mijn cyclus? Kan je zo'n minieme ongesteldheid tussendoor hebben? Iemand ook zo'n ervaring gehad? Alvast bedankt! Groetjes Moisie
Hoi Moisie, Het kan natuurlijk altijd een keertje voorkomen dat je een hele vreemde menstruatie hebt, maar als je normaal wel gewone menstruaties hebt is dit op z'n minst raar. Het klinkt alsof dit eigenlijk nog niet je menstruatie is. Misschien was je eitje wat later en moet ie nog komen (of blijft ie helemaal weg ). Helaas zit er niet zoveel op dan nog even afwachten en kijken of ie over een paar dagen alsnog doorzet of niet. Mocht het te lang duren dan zou ik gewoon even langs doc gaan. Waarschijnlijk zegt ie dat je dan gewoon verder moet wachten, maar heel misschien krijg je een bloedtest om te checken of je ei uverhaupt is geweest of e.d. Succes!!
tja eigenlijk kan alles.. Ik heb ook wel eens een hele korte menstruatie met weinig bloedverlies... moet dan van de gyn wel altijd een zwtestje doen.. Maar het kan zomaar hoor! En griep heeft bij mij wel invloed op mijn cyclus. zo kan hij ineens later komen of eerder als ik ziek ben.. maar misschien zit ik gewoon wat raar in elkaar
Dank jullie wel voor de reactie. Misschien heeft mijn griep er wel mee te maken... Ik ben er behoorlijk ziek van en wordt misschien op mijn menstruatie een beetje gespaard ha ha ha.