hallo, ik heb een vraagje . ik probeer zwanger te worden . ik weet niet waneer ik een eisprong heb ik voel dat ook niet . maar ik wil wel weten waneer ik dat heb maar heb een onregelmatige clyess waneer zou ik mijn eisprong moeten hebben ??? ik denk ook niet dat een ovie test werkt bij mijn . me huisarts wil ook niet helpen vind het te vroeg omdat ik nog maar 7 maanden mee bezig bent mischien heeft iemand wel ervaring die in mijn sitiewatie zit .. groeten zeynep . mijn clyes zijn . eind julie 2010 gestopt met de pil, augs niks , sept,25 okt,59, nov, overgeslagen ,dec,34 ,2011 jan,52 ,..
oké .. je cycluslijst snap ik niks van.. Maar dat geeft niet Allereerst.. waarom ga jij er vanuit dat ovutesten bij jou niet werken? Misschien valt het wel mee joh en werken ze juist heel goed. Ik denk dat de huisarts gelijk heeft en dat je het nog even aan zou moeten kijken.. Wat je zou kunnen doen is te gaan tempen. Elke morgen voor je uit je bed gaat (en op dezelfde tijd) Die temperatuur kun je invullen in een kaart. die zijn bij fertilityfriend er gewoon online voor je. Zo kun je inzicht krijgen in je cyclus. Het programma zelf geeft nml je ei aan. Probleem is wel dat je het dan "vindt"als hij al is gesprongen.. Verder kun je je lichaam in de gaten houden.. Als je eitje de sprong bijna waagt gebeurd er nml vanalles in je lijf. Dat kun je zien aan het slijm downunder.. Als het veel is en rekbaar staat je eitje op springen (ziet er uit als rauw eiwit en je kunt er draden van trekken) Dan zou je kunnen vrijen zo'n 15 a 16 dagen na dit slijm komt je menstruatie als het goed is.. Veel succes!
waarom zou een ovulatie test niet bij je werken? als je het nog nooit geprobeerd hebt dan weet je het toch ook niet? daar zou ik mee beginnen. en misschien tempen. maar idd 7 maand is nog niet zo lang. ik zou het gewoon afwachten tot een jaar. en dan pas de mmm in gaan. nu lekker klussen als je er zin in hebt en niet klussen omdat het moet zeg maar! veel succes meid!
nou dan kom ik echt terecht bij ovutesten hoor! en als je dat zou proberen, neem die dan eens van zwanger en kids.
dankje wel op julie reactie . ik weet niet omdat ik denkt dat het niet zou helpen een ovie test omdat ik een onregmatige mens. hebt anders moet ik het toch een keer proberen ovie test bij mijn eerste kind was ik ook iets meer dan 1 jaar bezig geweest en nu mijn zoon 4,5 jaar is willen we voor de tweede maar ik had het idee mischien wort dit wel sneller dan de eerste zwangerschap maarja ik zie het wel in iederegeval hoe snel dit wort groeten zeynep
bedankt voor je bericht waar kan ik ze dan helen zwanger en kids gewoon bij de winkel of via internet
ja zwangerenkids.nl en dan de dipstick.... Ik hoor er vele goede verhalen over (zelf ook). maargoed je kunt het gewoon proberen een maandje en vind je het dan niks kun je altijd nog temperaturen....alleen dat moet heel strict.