Dames, Mijn ei is denk ik verstoppertje aan het spelen, zoals de titel al zegt.. dag 38 en nog steeds geen ei gesignaleerd... Ik begin met steeds meer zorgen te maken dat wij niet op de natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen. Ik ben als dins Juni gestopt dus durf eigenlijk niet naar de ha want je moet echt een jaar 'ontpillen' maar zoals ik hier op het forum wat af lees, zijn de meeste binnen een half jaar al op orde. Januari bleek ik wel zwanger te zijn helaas is het misgegaan en worden mijn cyclussen weer langer lijkt het wel! Ook lees ik een hoop dat als je een lange cyclus heb je eitje heel moeilijk bevrucht kan worden weet iemand hier iets van ? Of meer mensen met een lange cyclus di emij gerust kunnen stellen ? Fijne zondag dames! xx
Ik ben niet bekend met een lange cyclus, maar de eerste keer heeft het bij mij ook 9 rondes geduurd voordat ik zwanger werd maar dat werd ook een MK, 3 rondes verder was het weer gelukt met een mooi zoontje als resultaat. Je zegt dat je in januari zwanger bent geweest en dat wil eigenlijk al zeggen dat jullie wel op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, probeer nog wat geduld op te brengen (al weet ik dat het moeilijk is)! Succes meid.
Bedankt voor je reactie. Ik weet dat ik geduld moet hebben is echt zo moeilijk. En zon lange cyclus helpt ook niet, wachten duurt zo lang nu.
Ja dat kan ik heel goed begrijpen, soms is het wachten wel genoeg geweest he. Maar alle mooie dingen hebben tijd nodig
Dat is zeker waar, als je nou van te voren weet dat het goed afloopt weet je iig waar. je op aan het wachten bent...... Zucht.. heb ook echt een baaldag!
Hoi Sunflower, ikbegrijp je maar al te goed. Mijn cyclus varieert tussen 29 en 40 dagen sinds ik gestopt ben in juli met de pil. Maar sinds de vmk in februari heb ik ook geen ei meer gehad. Sommigen zijn zo weer op orde en andere hebben langer de tijd nodig. Ik geloof niet dat ik onvruchtbaar ben ofzo en wil dat mijn lijf hetzelf oplost, maar het duurt wel erg lang nu. Ik denk dat jij ook niet onvruchtbaar bent. Het was al eens raak ten slotte. Maar geduld is zo moeilijk als je iets graag wilt. Slik je wel multivitamine? Niet dat het effect heeft op de cyclus, maar het scheelt allicht denk ik dat jè voldoende binnen krijgt. En anders ga je toch een keer naar de dokter. Leg uit wat je hierboven ook uitlegt. Misschien zegt hij dat je nog geduld moet hebben maar wellicht ook niet. Ik kies bewust zelf om te wachten. Ik mocht al komen maar de dokter zei dat hij niet denkt dat er iets loos is. Als ik eind mei niet ongesteld ben ga ik langs. Succes meid!
Ik denk dat ik idd even geduld moet hebben voordat mijn lichaam weer op orde is... Maar nog 2 maanden zo lange cyclus dan ga ik echt wel even langst de dokter. Ik weet ook wel dat als het al een keer gelukt is dat het nog wel een keer moet lukken. Maar lees allemaal van die enge verhalen over lange cyclussen en niet zwanger kunnen worden... pfff bedankt meiden
Dat soort verhalen moet je echt niet lezen op internet! Ik heb me daar bij mijn vorige zwangerschap zo druk om gemaakt in het begin, wat er allemaal niet mis kan gaan... je gaat je er alleen maar onzeker door voelen terwijl dat niet nodig is... Er is overal wel wat en niemand is hetzelfde.. Ga er gewoon vanuit dat het bij jou helemaal goed komt
Hoi dames, ook hier lange cyclussen (zie banner). Ik weet hoe vervelend het afwachten kan zijn. Het kan je soms best onzeker maken. Maar vergeet ook niet dat naast het ontpillen je lichaam ook na een MK wel even nodig kan hebben om de hormoonhuishouding weer op orde te krijgen.