hey meiden heb daarnet een testje gedaan kon weer niet wachten.. omdat ik al een paar dagen ongelooflijk veel moet plassen een opgblazen buik heb, af en toe krampjes borsten zijn wat gespannen. kon ik het toch weer niet laten nu denk ik heeeeel licht iets te zien maar het kan ook zijn dat ik het me inbeeld natuurlijk. graag jullie mening !
Zie niks als ik me telefoon kantel lijk ik soms wat te zien maar dat komt omdat ik me focus op t streepje en ik zovaak getuurd heb op me eigen testjes om gek van te worden haha. Hoop dat je zwanger bent! Vaak zie je t zelf beter dan op de foto
ik was eerlijk gezegd aant denken dat ik gek ben aant worden maar ben blij dat jullie hem ook zien.. morgen vroeg nog een testje doen. zou ik een kv2v5 doen of een CB plus ?
Kruitvat 2 v 5 die zijn wat gevoeliger dan de cb plus, Als je dan een mooie 2e streep heb zou je eventueel cb met weken indicator kunnen doen, Hopen op een mooie streep Liefs
ja hopelijk kan echt niet wachten deze was dan ook 's avonds gedaan totaal geen geconcentreerde urine ben wel '100' x gaan plassen het kan ook een indroog streepje zijn natuurlijk hoe wel deze er toch wel rap stond ik dacht eerst dat het een schaduw was ben toen even naar buiten gegaan en dan was het beter zichtbaar
Zie ook wat... Spannend Ik had vandaag ook een heeeel zacht streepje. Heb as dinsdag nod... Ben benieuwd hoe je test morgen uitslaat.
ja ik hou wel in men achterhoofd dat het ook een indroogstreepje kan zijn. nog even afwachten dus.. ik zal proberen er een betere foto op te zetten.
Ik zie geen tweede streepje.. Maar ik zie miss niet zo goed Ik zou nog even wachten om te testen, je zit tenslotte 5 dagen voor NOD Als je u niet kan inhouden zou ik testen met de kv 2v 5 euro die zijn gevoeliger dan de cb !!! Succes!!! Ik had 2 dagen voor NOD een mooie tweede streep en dag na NOD een knaller teststreep donkerder dan de controlestreep! Ze staan bij de foto's van vage of duidelijke ovulatie en zwangerschaps testen.. Miss moet je daar ook even je foto delen, daar zien veel meiden wel beter of sneller iets dan ik? En zet hem ook eens negatief, dan zie je het soms beter!!!
Ik zie niks. Ps bij mij knalde de cb plus en de kv liet amper iets zien. Ik deed de testen met dezelfde opgevangen urine. Ik zou de cb plus doen!!