nog niet ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Priscil1986, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi iedereen,

Lang getwijfeld of ik weer moest posten.. doe het toch maar.
    Rond 16 april had ik mijn menstruatie verwacht. Maar inmiddels zit op cd 39. Geen temp bij gehouden of ovu testen. Dus geen eisprong kunnen spotten. Heb afgelopen week een paar testen gedaan allemaal negatief Gister en vandaag heb ik 2x bij het afvegen lichten bloedspoortjes met helderslijm. Maar beide weinig. In mijn handtekening zie je ook dat ik in januari een vmk heb gehad, kan mijn cyclus daar door vanslag zijn? Iemand zelfde ervaringen?

2. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Poeh, geen idee meid! Ti's me wel duidelijk dat ons lijf soms rare dingen doet en we het niet altijd kunnen duiden. Zolang je negatief test, zou ik er toch maar vanuit gaan dat je een langere cyclus hebt (en wie weet is dat idd een nasleep van de miskraam). Anders volgende week vk of gyn even bellen?
    Succes!

3. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Bedankt voor je berichtje Roosje.

Zie dat jij ook een miskraam heb gehad. Hoe hersteld je lichaam daar van?

4. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee je hebt daarna gewoon regelmatige cyclus gehad dus denk het niet dat ie nu abnormaal is.

Toch een lange deze ronde, helaas het is niet anders. Wacht het nog ff af een week of 2 en dan naar de ha voor verwijzing gyn

5. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Klopt Priscil, pas drie dagen geleden... Ik vloei nog, maar neemt al wel af. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen...
    Hoe is het bij jou gegaan?

6. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @ moedervan2, bedankt voor je reactie.

Vandaag weer wat bloed bij afvegen, maar het is echt minimaal en heel dun.

@ roosje, oh dat is erg vers. Sterkte meid.
    Bij mij was het een vreemde situatie. Ik was gewoon ongesteld geweest. Ik deed ovu testen en had al 3 dagen op rij echt een knal ovu test. en dat was voor mij cd 14/15/16. Op die laatste dag heb ik maar een zw test gehaald. en die was ook positief! Even daarvoor had ik megapijn in mijn buik, viel bijna flauw. Dus naar ha geweest, door naar het zkh. Op echo niets te zien.. Bloed geprikt hcg was rond de 200. Moest een week afwachten. Ze dachte een prille zw of miskraam. ( zelf wist ik het al)
    Die week er op weer echo niets te zien en hcg van 18... Een aantal dagen daarna kwam de bloeding opgang. 2 weken ong... Niet heel hevig, maar wel lang..

7. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Wat een toestand joh, vast ook een achtbaan van emoties geweest voor je.
    Heb je vaker dat je eerst zo licht bloedt voordat je menstruatie echt doorzet?

8. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Was idd best heftig....

Nee eigenlijk nooit. En nu heb ik bruine afscheiding. Ben benieuwd of het nou door z et. Wacht nog even af..

Hoe voel jij je nu?

Deel Deze Pagina