Nog niet ongesteld.....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lieve1, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve1

Lieve1 Lid

7 okt 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hier op de juiste plek is, maar anders hoor ik dat vanzelf.

6,5 maand geleden is mijn dochter geboren. Ik ben toen de cerazettepil gaan slikken en heb tot half maart borstvoeding gegeven. Afgelopen woensdag was mijn cerazettepil op en ben ik weer overgestapt op de microgynon. Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld geweest. Nu weet ik dat dit door de borstvoeding kan komen maar daar ben ik dus alweer bijna 2 maanden mee gestopt. Over 3 weken heb ik mijn stopweek van de microgynon. Kan ik dan mijn menstruatie verwachten? En zo niet, wat dan?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lieve1,

ik denk als ik het zo lees dat het door de pilwissel komt. Je cyclus kan dan altijd even anders zijn dan anders. Ik verwacht overigens dat je gewoon een onttrekkingsbloeding hebt in je stopweek. Anders is het handig om even de huisarts te bellen (als die je de pil heeft voorgeschreven) voor informatie en advies.
    Met de borstvoeding zal het niet meer zoveel te maken hebben denk ik. Alhoewel je na het stoppen met de borstvoeding zonder pil wel een onregelmatige cyclus kunt hebben in het begin.

groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina