mn lichaam in vaag helppp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jongemeid21, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

de vorige maand had ik mijn menstruatie op 17 meiik heb onveilige seks gehad op maandag de 25ste mei. Ik ben overtijd ik heb wel buikkrampen maar mijn menstruatie komt niet nogeen test geeft negatiefvolgensmij bijna onmogelijk dat ik zwanger ben gezien het moment waarop ik seks hadwat denken jullie zou het toch zo kunnen zij of houd mijn lichaam me echt voor de gek

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest waardoor hij nog negatief is.
    Ik zou nog even afwachten en dan weer een test doen.

Qua moment van de seks... het kan zeker wel. Zaadjes kúnnen een week overleven. En je eisprong is meestal veertien dagen voor je menstruatie. Er van uitgaande dat jij een normale cyclus hebt zou je de rond de 31e je eisprong gehad kunnen hebben. Het is uitzonderlijk maar het kan wel....

Overigens kan stress je menstruatie ook ietwat uitstellen.

Volgende keer wat beter om je anticonceptie denken ;)

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Al zou, normaal gesproken, je test nu toch wel positief moeten zijn....

4. jongemeid21

Ja vind het echt vaag als ik morgenvroeg mn menstruatie nog niet heb maar weer een test

5. jongemeid21

Net weer een test gedaan aangezien mijn menstruatie uitblijft en weer negatief zal het dan alleen stress zijn? Ik snap er helemaal niets van

6. Princesa

Princesa Lid

19 apr 2015
    70
    0
    0
    Ik was eens 4 weken overtijd en was er al die tijd van overtuigd dat ik zwanger zou zijn... mijn testen bleven negatief en ik begreep er niks van. Uiteindelijk bleek dat ik een cyclus overgeslagen had. Ik heb dus na die 4 weken weer netjes mijn menstruatie gekregen op de verwachte dag zoals voorheen. Ik heb dit in totaal 3 of 4 keer meegemaakt, misschien is dit bij jou ook het geval ?

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je alleen op 25 mei seks hebt gehad, dan zou je nu echt positief testen als je zwanger was. Want je zit nu op 22 dagen na de onveilige seks.

8. jongemeid21

Toch net mij menstruatie gekregen eindelijk duidelijkheid

Deel Deze Pagina