Ik ben nu soort van ongesteld zonder bloeding weliswaar want sinds ik m'n spiraal heb ben ik na n maand of drie opgehouden met bloeden maar ik voel altijd nog steeds duidelijk wanneer ik t zou moeten worden (toename migraine, krampen etc) nu wordt vanmiddag m'n spiraal verwijderd.. Wanneer heb je dan weer een echte eerste eisprong? Als j voor t eerst echt ongesteld bent geweest? Of telt die eerste bloeding niet echt mee? Ik verwacht dat ik vrij snel zal bloeden omdat ik na t verwijderen van m'n koperspiraal jaren geleden ook snel bloedde maar dit is de mirena en misschien weer anders? Ik hoop me iig snel weer anders te voelen want wat voel ik me er n ander mens door.. Normaal gezien heb ik m'n ei in de eerste week na m'n menstruatie al, heb n korte cyclus.
Die eerste bloeding zou ik wel meetellen ik ke cyclus. Want je eerste cd is je eerste menstruatiedag. Van daaruit kun je gaan zoeken naar je ei evt en wachten op je volgende menstruatie (of zwangerschap natuurlijk). Je ei kan in principe al weer vrij snel springen. Ben niet into de spiraaltjes, dus heb er niet erg veel verstand van. Wellicht dat iemand anders het beter weet.
Oke bedankt iig. Vroeg me dat echt even af. Beetje stomme gedachte van me hoor maar heb dan beetje in m'n hoofd t idee dat t ei kort na die eerste snelle bloeding geen volledig ontwikkeld ei is ofzo.. Alleen vrouwen kunnen volgens mij zo denken haha