Nog niet ongi

Discussion in 'Zwanger worden' started by jaja1981, May 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jaja1981

jaja1981 Lid

May 5, 2007
    6
    0
    0
    ziekenverzogende
    arnhem
    Hallo Allemaal

Ik ben jaja 25 jaar uit gelderland.
    Ik ben nu een week overtijd ben nu een maand gestopt met de pil en weet dat het waarscgijnlijk niet raak is maar de hoop zit er toch wel.
    Zoals bij iedreeen denk ik.
    Ik weet dat het bij mij allemaal nog op gang moet komen en bij de 1 gaat het snelller dan bij de ander.

Wie weet

Liefs jaja

2. dionne84

dionne84 Actief lid

May 1, 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hoi

heel veel su6 met klussen en hopelijk is het al zover

liefs dionne

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  4. jeslin

jeslin Actief lid

Mar 19, 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    heb je nog niet getest dan,want het kan natuurlijk twee kanten op of je bent aan het ontpillen en moet je menstruatie op gang komen of je bent al zwanger en je zal echt de eerste niet zijn.Mijn menstruatie hoefde ook niet opgang te komen,dus de een is de ander niet zou ik zeggen.
    Hoe dan ook veel succes met testen en anders met het klussen.
    groetjes jeslin

5. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Ja joh, het kan zomaar raak zijn!

Voorbeeld 1: toen ik in juni 2004 stopte met de pil, ben ik welgeteld 1x! ongesteld geworden en was in aug. 2004 al zwanger!

Voorbeeld 2: toen ik in mei 2006 stopte met de pil, ben ik ook weer 1x! ongesteld geworden, alvorens weer zwanger te zijn (in juni 2006).

Helaas werd dat een MK eind augustus en jaja, na de nodige operaties ben ik op mijn eigen verjaardag, 26 okt 2006, weer aangeteld!

En dat met een vrij fikse vorm van Endometriose: de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit!

Share This Page