nog niet ongie

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie17, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie17

mammie17 Niet meer actief

ik snap er helemaal niks meer van.

al een paar dagen hoge temperatuur zo rond de 37 graden en hoogste 37,3 en laagste 37,1.

buikpijn
    rugpijn
    hoofdpijn soms
    misselijk soms
    soms kan ik veel eten en soms ook helemaal niet
    lijkt net of mijn buik iets harder is en opgezwollen en trekkerig gevoel
    witte afscheiding maar niet hele dag door
    onder is het erg nat :oops: (sorry dak t zo zeg)
    lijkt wel doorzichtig slijm
    humeurig vaak
    trage stoelgang, doet pijn aan mijn zij
    kan niet uit mijn worden komen soms
    maandag neg test maar nu nog niet ongie
    mijn navel doet ook zeer

en natuurlijk overtijd :D

wat kan dit dan toch zijn?

groetjes

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Nog een test doen?

3. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Hey mammie, toch maar een nieuw onderwerp gestart zie ik? Wat gek dat je nog steeds niet ongi bent. Ben je wel uitgegaan van het werkelijk aantal dagen van je cyclus? Heb je de 2e test inmiddels gedaan?

Wat bedoel je trouwens met "10e ronde 2e kindje" onder je naam?

4. mammie17

jah idd snap er ook echt niks van :(
    heb nog geen 2de test gedaan. 2 dagen geleden neg getest dus wacht even met een 2de test.

10e ronde 2e kindje bedoel ik mee dat ik al 1 kindje heb maar dit nu de 10e ronde is voor nog zon kleintje ;)

mijn laaste menstrautie was 23 september en mijn cycles is 30 dagen dus wel 3 dagen overtijd

groetjes

5. mammie17

ik ga nu naar de dokter. misschien weet hij wel meer.

bij die klachten die ik had opgeschreven (lees maar terug) was ik vergeten bij te zetten dat ik ook steeds 'binnemondse' boertjes laat en dat dit hel raar voelt als jullie snappen wat ik bedoel. soms echt het iddee dat ik ga overgeven als ik zon boertje laat maar het blijft erbij en ik geef niet over

weet iemand wat dit kan zijn?

groetjes

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Tell me about it. Ik ben dus ook 4 dgn over tijd. En het wil maar niet doorbreken. Wordt er krankjorem van!

Ik heb verder geen klachten, behalve dat ik vandaag een paar keer een flinke steek in mijn linkerborst had.

Afgelopen donderdag bruinverlies, evenals maandag t/m vandaag. Heel licht, dat wel. Is eigenlijk te verwaarlozen, want er is niets te zien op wc papier...

oh ja, temp di: 36,7, wo: 36,5 en vandaag 36,5. dan kan ik toch gewoon niet zwanger zijn? das toch veel te laag?

7. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Dat heb ik nou ook, gek word ik er van. Ik hoop ook dat het gauw doorbreekt. Ik heb last van mijn buik echt zeuren. En soms steken bij mijn lies. Ik ben echt klaar voor een normale ongesteldheid. Raar hoor, dat menselijk lichaam. Groetjes lucky.

8. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    en hier nog een,vanaf zaterdag bruinverlies zondag ook een klein beetje,maandag niets,dinsdag wel,woensdag ook een beetje,vandaag alleen eind van de middag beetje verloren,zaterdag is mijn nod.we wachten af.
    liefs danielle

9. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes,

ben al 11 dagen overtijd en ok alles negatief doch geen ongi. Ik wil aan een nieuwe cyclus beginnen maar da gaat z nie #-o

10. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Ah oke :oops: Ik zag je leeftijd van 17 en dacht dat ik het misschien verkeerd begreep. Maar je bent gewoon erg jong al mama dus :) Sorry, bedoelde het niet beledigend, mocht je het zo hebben opgevat.

Succes met de uitslag van deze maand. Zal voor je duimen dat het zo is!

Liefs Linda

11. mammie17

ey ey

al ff niets meer laten horen.

wou ff laten weten dat ik1 nov toch ongie ben geworden. zat die tijd met spastische darm dus ben bang dat daar alle klachten vandaan kwamen.

heb nu besloten er niet meer teveel mee bezig te zijn en alles maar op me af te laten komen.

onze tijdkomt wel als het ons gegunt is

groetjes

Share This Page