Keizersnee na 6 weken nog bloeden

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mamabloemetje, 6 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabloemetje

3 sep 2015
    14
    0
    0
    Hoi meiden,

Half juli ben ik bevallen van een dochtertje door middel van keizersnede. Alles is verder prima gegaan en het herstel viel me erg mee! Nu bloedde ik na zes weken nog vrij veel, en bij controle van de gyneacoloog zag ze via een inwendige echo dat er inderdaad nog wat achter was gebleven.

Nu heb ik een 10-daagse kuur gehad (Provera) wat de menstruatie op gang moest brengen en zo hopelijk de stolsels mee naar buiten zou 'stoten'. Nou, het bloeden is heel hevig geworden! Goed teken lijkt mij..

Iemand het zelfde mee gemaakt (of bloedde ook langer na keizersnede) en hoe lang duurde het voordat het vloeien minder werd? :)

Over 2 weken moest ik nog even terug komen, maar was gewoon benieuwd!

2. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik heb ongeveer 2 weken gevloeid na de keizersnede en precies 6 weken na de keizersnede werd ik weer ongesteld.

Maar verder kan ik je er niet bij helpen.

Hopelijk helpt die kuur goed! Sterkte.

3. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ik bleef ook vloeien en bleek helaas nog een stuk placenta te zitten. Eerst poliklinisch geprobeerd weg te halen wat niet lukte. Uiteindelijk weer geopereerd. Hoop dat jou kuurtje werkt succes

4. mamabloemetje

3 sep 2015
    14
    0
    0
    @ Demade, oh fijn zeg, dat is wel te doen! gelukkig maar!

@Nutts, jeetje! Vervelend dat het de eerste keer weghalen niet lukte. De tweede keer helemaal onder narcose geweest? (en is dit dan weer een buikwond, of kunnen ze dit ook met die nieuwe technologie van tegenwoordig zoals met een curretage, via de vagina zeg maar? Geen idee! Misschien stomme vraag, ik heb geen idee hoe of waar ze allemaal bij kunnen...

Deel Deze Pagina