nog niet overtijd? toch een vaag streepje zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grootstewens, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kijk maar in mijn album naar mijn eerste testen dan kan je ze vergelijken met die van jou!

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    GEFELICITEERD...je bent echt zwanger... ;)

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Die noem ik niet vaag hoor ;) Gefeliciteerd! En nu een mooie banner maken :D !

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Meid gefeliciteerd!

Enne, mocht je tot woensdag kunnen wachten met nog eens testen, dan zul je zien dat die test al een streepje geeft voor je de verpakking hebt ge-opend ;)

Op naar je eerste echo!

Groetjes van Kiki

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Mijn streepje was ook zo met Matcare en dat was zelfs nog op en na mijn NOD.
    Proficiat!

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    gefeliciteerd je bent echt wel zwanger!

7. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Nou, meid, overduidelijk hoor, jij bent hardstikke zwanger aan je testen te zien!
    En trouwens, als ik je 'kwaaltjes' zo lees, dat waren precies ook mijn kwaaltjes aan het begin. Schrik er niet van als je rond je NOD eventueel ook nog menstruatie-achtige krampjes krijgt, dit kan in het begin ook heel vaak voorkomen, zelfs wat bloedverlies. De cijfers zijn ongeveer een op de 10 zwangerschappen die vroegtijdig afbreken, voor NOD, en wanneer je wat ouder bent, boven de 35 wordt die kan wat groter.

Geniet er van, ik hoop dat het snel tot jullie doordringt!

8. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    allemaal bedankt voor jullie hoopgevende uitspraken! haha gisteravond kon ik nooit in slaap komen was misselijk :rolleyes: vandaag had ik een klein beetje bruinverlies, is dat niet erg? ik kan het echt nog niet geloven wat is dat toch wat he? :D een vriendin van me belde net die heeft gister een miskraam gehad na 6/ 7 weken bale! liefs en iedereen succes!

9. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ja dat is duidelijk hoor :D
    Proficiat en geniet er maar van 8)

10. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd. Wordt je ook een decembermama.

Wat (bruin) bloed komt wel vaker voor. Het hoeft niets te betekenen. Je kunt weinig anders doen dan afwachten en nu lekker genieten van van je positieve testen.

11. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    @jolanda: die test lijkt er inderdaad wel erg veel op :) , na hoeveel dagen had jij die 2 duidelijke streepjes?
    en stel als ik woensdag dus 5 dagen later nog positiever test dan moet ik de huisarts bellen voor een afspraak met de verloskundige? heb echt geen idee heb me er nog niet in verdiept... en wat als het streepje woensdag nog vaag is dan is het niet zo hoopgevend of wel?alvast bedankt!liefs ;)

12. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Je hcg gehalte gaat in het begin zo snel omhoog dat de streep dan vast wel wat duidelijker is :)

idd maak je dan een afspraak bij de VK meestal is die eerste afspraak tussen de 8ste en de tiende week.

Succes!

13. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb die hele lichte streepjes gehad al 5 dagen voor mijn nod en een 6 dagen na mijn nod was hij dus zo duidelijk positief!
    Als je morgen weer test dan zal hij wel duidelijker zijn ja maar bij mij ging het niet zo heel erg snel hoor daar ging wel een paar dagen overheen voordat je goed verschil zag.

Groetjes,

14. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    @jolanda ik ben benieuwd, woensdag is het dag 40 dus ben ik al 4/5 dagen verder dan de eerste vage test ik ben zo benieuwd!
    ik wacht morgen mijn streepje af als ie nog zo vaag is ga ik eerst maar even de huisarts bellen en anders haal ik de predictor , dan kan ik er echt niet meer omheen haha duimen jullie voor me? :) iedereen veel succes ik kan het nog niet bevatten misschien morgen haha, dan gaan we het ook gelijk aan mijn pa en schoonouders vertellen! dit super nieuws :D :) iedereen succes!

15. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Misschien kan je beter een clear blue halen want die geeft eerder positief aan dan de predictor..
    Bij mij gaf de clear blue al positief bij de lichte testen van mat care..
    Hoop voor je dat je morgen een mooie duidelijke test hebt! Dan ben je in december uitgerekend of niet?

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gefeliciteerd!

17. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    hallo lieve meiden, :)
    ik speciaal voordat ik weg ga de computer effe starten!
    We hebben vanmorgen nog een test gedaan en binnen een minuut kwam het streepje tevoorschijn , hij is nu nog maar 2 tinten lichter dan het controle streepje :D dus we zijn heel blij! vanavond gaan we het goei nieuws aan mijn pa en schoonouders vertellen! Dus jullie zullen me nog vaak tegenkomen hier op het forum , het is niet zo'n klein beetje leuk en verslavend haha :rolleyes: dikke kus van een hele blije 'mama' ..... :p

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goed nieuws! Gefeliciteerd hoor!

19. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd! :D

20. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    @grootstewens: Toch ook gefeliciteerd! Ik net drie testen van clear blue gedaan, maar iets te entrhousiast geplast ( hahahah, over de eerste) hele apparaat kapot, geeft alleen een boekje aan. Leuk! Nu weet ik dus niets. Ga zo maar even nieuwe halen. Ik kijk elke keer maar naar die test van gister en denk dan maar wat alle meiden hier ook zeggen : Een streep is een streep......en ik voel wat ik voel.....

Deel Deze Pagina