Hallo Als je een test afleest binnen de 5 minuten zoals staat aangegeven. En je ziet duidelijk een 2de streepje wel iets lichter. Maar als je hem afleest zeg je hij is positief. Je krijgt bezoek en laat hem liggen. In de namiddag denk je even een foto maken. En dan is het streepje zo vaag geworden dat een foto maken niet meer lukt. Wat is dan de uitslag positief of negatief?
Wel van zwanger en kids. Alleen de test die je gratis bij je bestellling krijgt. Deze test: Deze uiterst gevoelige zwangerschapstest midstream is al te gebruiken vanaf 6 dagen voor de verwachte menstruatie.
Ik heb de dipstick van ZW&K en heb daar namelijk wel dat probleem.. gister had ik mooi 2 streepjes.. 2e wel lichter maar wel zichtbaar.. stomme camera leeg.. mooi dat ding 10 minuten in de oplader gegooid.. wil een foto gaan maken.. loop naar de test.. streepje amper zichtbaar.. vond het zo stom.. stond daar ook echt helemaal verbijsterd naar de test te kijken.. en kreeg daarna een gigantische lachbui.. toen manlief thuiskwam nog z,n zelfde test gedaan want die vond het maar een raar verhaal.. nog z,n test gedaan en weer een mooi streepje.. ik ging even douchen en terwijl ik onder de douche stond vroeg ik hem om even bij de test te kijken.. wat bleek.. POEF streepje weer bijna helemaal verdwenen.. vandaag maar even de k2v5 gehaald
Tovertesten, Vind het wel erg vreemd. En erg jammer. En ja waar moet je dan vanuit gaan. Wel of niet positief. Zwanger of niet zwanger. Ja een streepje is een streepje zeggen ze. Nou ja ik weet het niet. Inderdaad een andere test kopen is misschien dan de oplossing.
Hier precies hetzelfde probleem met de testen van zwanger en kids. Zowel de dipstick als de cassette en midstream. Heb hier een paar maanden geleden een mail over gestuurd naar zwanger en kids en keurig antwoord gekregen. Indrooglijntjes kwamen zelden voor en de gewone testen mochten binnen het half uur afgelezen worden. Heb de mail bewaard. Ik was dolgelukkig want had een behoorlijk duidelijke roze streep. Helaas de volgende dag ongesteld. Nog vele malen lichte streepjes gehad, en vandaag en gisteren ook ong. 5 dagen voor nod. Ik vertrouw niet meer zo op deze testjes, maar toch geeft het stiekum hoop. Ben nu ook weer aan het testen en denk elke ochtend misschien is het streepje nu donkerder, helaas niet. weet er niet zo goed raad meer mee.